Augustis första tävling plockas hem av vår medlem Leffe_s, som nu kommer få tid lite mer tid över åt de andra sysslorna i huset inför slutbesiktningen i september. Stort grattis och hurrarop från redaktionen!

Motivering: Skulle vilja vinna detta för att den 30/9 är det Slutbesiktning på vårt nybyggda hus och det hade varit en otrolig fördel om jag hade sluppit lägga tid på att koppla in och gömma alla sladdar till högtalare. Det finns såklart andra saker vid ett nybygge som jag kan lägga de timmarna på!
 
Verkligen? Var detta bästa motiveringen? Obs inget personligt Leffe_s. Ja jag kan vara en dålig förlorare =(
 
Svar: 1

Motivering:
Efter 8år utan en riktig stereo så köpte vi en ljudlimpa till TVn för ett år sedan. Nu när man fått smak på bra ljud så vore det kul att äntligen få in lite musik i resten av huset.
Åtminstone så vi kan lyssna på något annat än Sean Banan...
 
1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Äntligen slipper man krångla mellan olika Blåtands- och Applemiljöer för att få ut musiken i trädgården, så enkelt att vår fyraåring fixar det!
 
1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Den gamla anläggningen har gett upp. En första komponent från Sonos skulle göra beslutet lätt vad jag skall bygga vidare på.
 
Kloge skrev:
Verkligen? Var detta bästa motiveringen? Obs inget personligt Leffe_s. Ja jag kan vara en dålig förlorare =(
Hmm, vågar hålla med.
 
  • Gilla
Kloge
  • Laddar…
Svar: 1

Jag bör vinna eftersom en 1: är det enda i sonos-serien som jag ännu inte provat i mitt system. Den skulle passa perfekt i garaget så jag kan njuta av musiken även när jag mekar med gokartarna till barnen.
 
Hörrni, tävlingen är avslutad :)
 
  • Gilla
carlbanan
  • Laddar…
Adamski74 skrev:
Hmm, vågar hålla med.
jag med. En som skrivit hela 3 inlägg på forumet......hmmmm....men men
/
M
 
Svaret är: 1

Motivering:
Byggahus.se ger mig tips och råd om hur jag bygger mitt trädäck av andra medlemmars idéer. Invigning blir det snart med kräftor och kalas. Vad kan då passa bättre än Sonos såklart!
 
Dags att låsa tråden
 
Svar 1.

Med en Sonos så kan min sambo också lyssna på musik. Nu har vi en förstärkare som hon blir vansinnig på varje gång hon skall sätta på musik själv för att det är så krångligt med alla knappar man skall trycka på. Så en enklare lösning så kan sambon återigen börja lyssna på sin musik.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.