Mitt svar är: X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Denna uteplats skall få nya plattor och då hade det ju varit kanon med en sådan snygg grupp i detta hörn.
Så det ser ni ju själva att den skulle platsa kanonfint i syrén-bersån! :)
Uteplats.jpg
 
X
Har byggt ut en extra liten "flybridge" på min altan för att komma åt den sista kvällssolen. Här skulle denna grupp sitta som ett smäck!
 
Svar: X

Detta är första sommaren i vårt hus, och som förstagångsköpare så är det mycket som ska inhandlas. Denna loungegrupp skulle ge oss en anledning att svabba av vår ännu tomma altan, och njuta av den sista delen av sommaren och förhoppningsvis en fin höst.
 
X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Denna möbel gruppen skulle vara toppen att vinna till våran altan!.
Just nu har vi provisoriska möbler efter som vi är ny inflyttade hus ägare :)
Mvh
 
H
svar X
Har haft samma vita målande möbler i 20 år, nu är jag så trött på att slipa och måla.
Grannen har köpt en sådan grupp och jag går och sneglar avundsjuk på denna.
Tänk om man vann en sån grupp, då skulle jag bli så glad!
 
Rätt svar är X

Jag och min fru har länge diskuterat vilka nya utemöbler vi skall, men dessa verkar vara den perfekta lösningen, både snygga och bekväma.
Jag skrotar de gamla och gör plats för dessa ;)

/Bo
 
Svaret är: X

Och självklart behöver vi denna fina grupp - hade gjort sig bra på nya soldäcket som snart står klart.
Sjukskrivna frugan måste ju ha någonstans att sitta när hon leder mitt arbete i trädgården. ;)
 
Svar: X

Nu när våra gamla gröna plastmöbler börjar att sjunga på sista versen så skulle dessa passa på vår nybyggda altan.
 
Svar:x
varför jag vill vinna är dels därför att jag aldrig vunnit förut och dessa möbler skulle passa utomordentligt på våran altan , för de är trots allt inte vinter än de kan vara otroligt vackert på hösten med alla dess färger .
 
Svar: X

Vinner vi en loungegrupp blir jag tvungen att igångsätta vårt länge planerade projekt att bygga ett trädäck. Eftersom
jag inte har en aning om hur jag skall gå tillväga så har jag råd med lite spill om jag vinner loungegruppen och kan istället lägga lite extra pengar på byggmaterialet.
 
Ok, jag älskar kattungar. Men inte innan de är rumsrena. De enda jag numera jag kan bjuda att sitta i våra altanmöbler är mina värsta fiender ... Så behovet av en ny loungegrupp finns. Verkligen.
 
Glömde att svara på frågan: X.

Skriver igen för säkerhets skull!

Rubrik: Jäkla gulliga kattungar.

Motivering: Ok, jag älskar kattungar. Men inte innan de är rumsrena. De enda jag numera jag kan bjuda att sitta i våra altanmöbler är mina värsta fiender ... Så behovet av en ny loungegrupp finns. Verkligen.
 
Rätt Svar är X.
När jag plockade fram vår trägrupp till vår 14 kvm stora balkong så upptäckte jag att dom var helt ruttna och det var bara att köat dom på tippen. Sedan dess så står vår balkong tom, så det skulle vara en välgärning om vi vann denna grupp, den hade passat utmärkt.
 
Svar: X
Motivering: Skulle jag vinna denna grupp så kommer motsvarande summan att sättas in i röda korsets konto. Många barn kommer att kunna hjälpas om jag vinner.
 
Svar: X

Min sittgrupp på min uteplats var så pass dålig (rutten) att jag slängde den i våras, för att ingen skulle göra sig illa, men av olika orsaker har jag inte skaffat någon ny. En ny fin grupp från Trademax.se skulle vara super! Sommaren på uteplatsen skulle iaf få ett fint avslut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.