Svar X

snart är jag med trädäcket klar
vore då skönt att ha nånstans att hänga,
i en soffa helt underbar,
istället för att runt huset flänga

mvh DD
 
Svar X

Vet inte om jag "förtjänar" att vinna. Men jag vill hemskt gärna ha en snygg loungegrupp.
Vi har både ny sommarstuga och lägenhet med uteplats som det behövs möbler till och tyvärr har vi inte haft råd att köpa något ännu. Ingen skulle bli gladare än min sambo om jag överasskade henne med en superfin loungegrupp!
 
Svar :X

Pricken över i:et så här på sensommaren, uterummet precis klart, dock så saknas det möbler. Skulle vara mycket trevlig att kunna sitta i en loungegrupp i höst/vinter :cool:
 
Hej!

Svar på tävlingen:
X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Motivering:
Med SJU "arslen" ;-) i familjen vore det skönt att slippa stickor i fläsket för de stackare som inte är först ut på altandäcket. En bra dag på BAK-gården, en RUMP-stek till middag och en SKINK-macka på kvällen vore fint i en ny,underbar och rymlig loungegrupp! =)

Bugar!

Mvh Max
 
Svar: X

Motivering: Efter husbygge för 3,5 år sedan och två barn under samma period har kassaflödet inte varit på topp. Våra lånade utemöbler i trä var nästan redo för tippen då vi fick dom och idag matchar de inte huset direkt med flagnade sitsar och ruttna ryggstöd. Låt oss slippa skämmas och gör så att vi kan bjuda in folk till oss istället för att bjuda bort oss själva.
 
S
Har funderat på att bygga sittplatser av EUR pall + madrasser men detta ser betydligt trevligare ut !
 
Svar X

Vi har i evighet försökt att finna,
och nu kan man den perfekta möbeln vinna.

Farfar klagar på komforten,
då vi nu har den hårda sorten.

Från Trademax erbjuds en loungegrupp som kan behaga,
då slipper vi den gamla laga.

Tänk om vi detta set skulle vinna,
vilken fest för mig och min kvinna.
 
X

Överenskommet med min bättre hälft är att gjuta uteplatsen den dag vi funnit de rätta utemöblerna, vilket medfört att jag blivit extremt kräsen vad gäller utemöbler, varför uteplatsen naturligtvis inte kan påbörjas. Denna loungegrupp skulle innebära att vidare ursäkter från mig undanröjs och att startskottet ljuder redan denna säsong för att påbörja den efterlängtade platsen, där kanske några sensommarkvällar hinner avnjutas.
 
Svar: X

Ååå tänk att fååå
krypa upp i hörnet med maken på denna fina soffa. Det vore helt fantastiskt!
 
Åh denna grupp
skulle jag vilja sätta upp
På min tråkiga altan
Så den blir finast i stan
 
Svar: X. Vi har precis flyttat från en etta på 43 kvadratmeter till ett hus på 115. Jag har ett fallfärdigt möbelset som jag är tredje ägare till, men jag drömmer om en lounge - grupp på altanen. Kontantinsatsen och lagfarten har gjort sitt till för att minera möjligheten.
 
Svar : X

Efter en bedrägerihistoria där en hyresgäst "drog" med allt som satt löst i mitt hus (hon hyrde huset under en kort period) så har jag nu fått , sakta men säkert , börjat bygga upp allt från scratch igen ,, inte lätt det som ensamstående med liten inkomst ,, och tyvärr har utemöbler hamnat långt ner i prioriteringslistan ,,
Det vore GULD värt att för en kväll kunna bjuda hem sina vänner innan sommaren är slut , att ha en vacker o skön möbel att sitta i en fin kväll - med de bästa jag vet <3

Trademax´s Loungegrupp gör min altan
till den mest inbjudande i denna stan !!
 
Redigerat:
1. Det rätta svaret är Sverige, Norge, Danmark och Finland.
2. Eftersom vi snart har en 50-åring att fira av, vore det inte alls dumt med lite snygga extra sittplatser. Har funderat på
hur vi ska lösa den frågan, men med den här toppensnygga sittgruppen, så har jag lösningen till både sitt- och
presentproblemet som i en liten ask!
 
X: Sverige, Norge, Danmark och Finland

Skulle vilja ge min frånskilda pappa, som är pensionär, en trevlig uteplats eftersom han varje månad prioriterar andra utgifter men bland det bästa han vet är att sitta ute på trätrallen och dricka kaffe. I dagsläget har han 1 stol på altanen.
Pappa har alltid ställt upp för mig och hjälpt mig i alla lägen så detta skulle jag verkligen vilja ge honom <3
 
Svar X, det skulle sitta mycket fint på nya framsidan, bredvid gräset, gruset och de nyfödda stora gabionerna!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.