Alt 1 är rätt.

Jag gillar bra ljud och min fru ogillar trådar och kablar.
Med en Play 1 så kan vi pensionera den gamla batterislukande radion med kass ljud som vi har i köket.
Om den batteridrivna radion är en dålig kompromiss så är Sonos Play 1 den perfekta kompromissen samtidigt som vi båda tycker den är snygg med läcker design.
 
Svar: 1.

Motivering:
Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet!
 
Svar 1
Med denna högtalare på vedbacken skulle jag kunna höra något annat än mina suckar och stönanden
 
Bygger ett minienergihus och vill inte bryta täthetsskikten i onödan med kablage därför skulle ett trådlöst arrangemang vara perfekt för vår musikinsallation.
 
1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Motivering: Nja, inget mer än att det är väl min tur nu. Eller?
 
Svar alternativ 1.

Vi har ingen stereo alls och inte ens några högtalare till datorn så här blir det radio när man vill lyssna.

Jag kan inte ens lyssna på min städmusik längre... 😊
 
Svar 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Den 30/7 föddes vår andra son. Storebrorsan (som är 6 år) har redan en Play:3 på rummet. Dags för en Play:1 att äntra bebisrummet.


Varma sommarhälsningar
Adam, Hillevi, Casper och bebis (lillbrorsan har inte fått nåt namn än)

casperobebis.jpg
 
Redigerat:
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeder.

Jag håller på med att göra hela huset så trådlöst jag kan. Hemautomatisering och styrning via internet finns redan. Nu är nästa steg att strömma musiken via WiFi, och då vore det otänkbart att inte ha det bästa, en anläggning från Sonos. Ljudkvalitet från början, och utbyggbart efter hand. Snygg, bra, flexibelt!
 
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Jag är i startgroparna att börja bygga in någon sorts stereolösning som ska fungera i hela huset. Ligger i valet och kvalet just nu för vilken typ av system jag ska använda. En Play:1 ifrån Sonos skulle så att säga avgöra det hela!

Mvh
//Peter
 
Svar 1


Är mitt i byggartagen och bygger friggebod med bastu.

I relaxdelen skulle en play1 från sonos vara perfekt när man sitter och relaxar med byggahusforumet på paddan.


Idag skall taket på :) så fort som det torkar upp efter nattens blixtar och dunder ImageUploadedByTapatalk1407052261.581901.jpg
 
Rätt svar är alternativ 1.

Varför jag borde vinna:
Har tvillingtjejer på 16 månader som bara älskar musik, dansar hela tiden så fort musik spelas.
2 våningsvilla och inredd källare.
Nuläget 6 olika ljudsystem i olika rum = inte användarvänligt nånstans.
Har länge funderat på att byta ut mot trådlösa samspelande system lika ert. Har inte bestämt än vilket fabrikat. Men vinner man detta så är ju det startskottet.
 
Svar: 1

Motivering: Älskar vårt Sonossystem och detta skulle vara ett välkommet tillskott (till vår Sonos-familj) för att få ljud i ännu ett rum :)
 
Svar 1

Nyss byggt en altan och skulle verkligen vilja ha en högtalare men kan ta med sig ut och lyssna på musik.

Har även inget system på övervåningen på huset så när den inte är på altanen ska högtalaren vara där.

Har en grabb på 2 år som älskar musik och röra sig. Perfekt om hn kunde använda altanen som dansbana.
 
Alternativ 1 är rätt.

Med Play1 skulle jag kunna bemöta grannenes evinnerliga spelande av dansband. Jag tänker inte försöka överrösta grannen (vilket jag säker hade kunnat med Play1) utan göra en ljudbarriär med min musik.
 
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Då flera rum i hemmet redan innehåller Sonos. Så passar en Play:1 i barnens rum. Så kan de själva välja vilken musik de vill höra i sitt rum.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.