Johan- skrev:
Då ska jag stilla din nyfikenhet =)
Nix. Det blev etter värre.
 
Nyfniken skrev:
Nix. Det blev etter värre.
Jag misstänker att Johan är rörisernas motsvarighet till frimärkssamlare:
Han samlar på rörkopplingar och krökar :)
 
Hemmakatten
Har lagat en extra god middag. Vad har det med husbyggande att göra undrar ni kanske? Jo, middagen är till för att uppehålla och stärka moralen hos den grovarbetande halvan av husets arbetskraft. 😉
 
  • Gilla
Fanjunkarn
  • Laddar…
Nyfniken skrev:
Nix. Det blev etter värre.
För mig med. Vad ska du bygga egentligen?
 
ullberg
KnockOnWood skrev:
Häftig liten bil, vad är det för något?

Golfbil för arbetarklassen?
Anar att man blev slängd bak i en annan bil om man ägnade sig åt något så kapitalistiskt som golf med denna...

Det är en (öst)tysk Multicar, används(-des) ofta som park-/kommunalfordon. Fyhjulsdriven med svängbar plog och 3-vägstipp på flaket. Kvalitén lämnar dock lite övrigt att önska, men när allt funkar är den toppen!
 
Var och hämtade fem tegelbalkar och lite bistål igår. Tradigt att förra ägarna inte fixade de rostiga armeringsjärnen ovan fönsteröppningarna i tegelfasaden på rätt sätt :(
 
Johan- skrev:
Då ska jag stilla din nyfikenhet =)
[bild]
[bild]
Fantastiskt. Jag förstår precis vad (tror jag), men varför?
 
20 tappställen i huset? :x

Vi har typ 8 på 300 m2.
 
Johan- skrev:
Då ska jag stilla din nyfikenhet =)
[bild]
[bild]
Avancerad hembränningsapparat, man kan ta sig en slurk i olika stadier :D:p;)
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nästan färdig med garaget nu, bara vänta på golvfärgen ska genomhärda :)

Var tidigare ett gästrum längst in i garaget som jag rev ut och där jag fick flytspackla ett fall mot golvbrunnen.
 
  • Gilla
palbin och 1 till
  • Laddar…
Målat om färdigmålade taklister...samtidigt funderade jag över varför färdigmålade taklister är målade med 0502-Y när tak i dom allra flesta fallen är matt vita....
 
Grävt i jord för att förbereda för trallbygge, helt jvla slut!
 
Limmat och skruvat ihop 90% av en blivande skjutport till stallet, 2,2 x 1,6 meter.
 
Rivit ner en sarg runt garagetaket samt knutbrädor. Tvättat de sidor som inte ska få ny panel på garaget. Sågat lite panel. Grundmålat en del av framsidan på huset.
 
Krilleman
Donat i tvättstugan som efter mycket lång väntan börjar bli klar. Bänkskivor och ho på plats.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.