God arkitektur och snyggt löst med uteplatserna. Man får dock hoppas att även övrig drift samt underhåll ingår i avgiften.
 
Exteriört mycket läckert men interiört alldeles för avskalat jag blir trött på innermiljön bara genom att titta på bilderna. Utsikten är givetvis ett stort plus!
 
Läget var det inget fel på men i övrigt var det absolut inget för mig, ett hem ska kännas välkomnande, varmt och ombonat tycker jag. Inget av det uppfylldes imho.
 
Bilderna är ju från en mäklarannons, en köpare får ju såklart inreda som de vill.
 
Såklart får man inreda som man vill men med den byggstilen så är det inte så lätt när man redan fått intrycken och därmed känslan redan innan man kommer in.
Men det är ju bara min åsikt, andra gillar säkert stilen jättemycket. :)
 
Redigerat:
Det lär gå åt mycket Salvequick på den tomten.
 
Självklart är det så att inredningen bör anpassas till husets exteriör. Jag har ingenting emot en avskalad interiör, men jag kan tycka att vissa materialval är lite konstiga då vissa ytor upplevs som ganska mörka.
 
G
eeee
 
Jag gillar de flesta stilar, även denna stil. Det enda jag reflekterade över att det saknads dagsljus/fönster i köksdelen.
 
...okej det är ju stora glaspartier ut med vattnet i "vardagsrummet" ..så man överlever ;)
 
undine
Det enda som är nice på dessa bilder är möjligtvis läget. Huset var extremt osnyggt. Jag hade mått dåligt av att bo där ett par timmar ens. Väldigt kantigt, kalt och stenigt.
 
Hade jag haft 13 miljoner hade jag definitivt inte köpt en bostadsrätt. Kan ju bygga lika fräckt för samma pengar och få egen villa och dessutom slippa månadskostnaden på 9500:-.
9500:-/månad kan man ju köpa en Ferrari på avbetalning för.
 
  • Gilla
Larsa
  • Laddar…
M
Fint hus på en ovanligt fin tomt. jag tror man kan möblera det här huset på många olika sätt, det behöver inte alls "passa" som många verkar tycka i tråden. Orientaliska mattor, funkismöbler, barockbyråer, nytt och gammalt tror jag skulle göra det ännu bättre. Men spånskivorna från IKEA behöver ju inte flytta in......
 
G
Är detta Sahlin huset som Livvakten ville köpa?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.