Svaret på frågan är glas (2).

Med son nummer två i antågande och beräknad nedkomst i augusti blir det till att vara hemma under sommaren. Min hustru skulle bli överlycklig att ha en solstol att vila på medans jag tar han om våran lilla kille.
 
1. Glas
2. ja.. vi behöver verkligen de där sängarna efter lång och tröttande renovering. som en egen oas i trädgården!
 
2. Glas
Skulle vara så jättefint på våran nybyggda altan! Perfekt plats att ligga i sommar och läsa deckare:)
 
Bordsskivan är av glas,
passar bra hos oss då det gamla gått i kras.

Från Wegot möbler av god kvalitet,
har testat dom förr så det är något vi vet!
En varsin stol till mig och maken,
kan kanske bli svårt att hålla sig vaken.
Med bordet emellan för lilla drinken,
åh vad jag längtar - hoppas ni förstår vinken ;)
 
Svar: Glas

Jag ska bygga en uteplats av trä denna sommar, en lounge plats med syrenberså. Men saknar sköna vackra möbler att ligga och vila i, då jag har värk blir det mycket ryggläge så tänk att få njuta ute i sommar och få sol samtidigt, lyx för mig
 
Svar: glas

Min lyxiga "hemester" i trädgården är som gjord
med dessa bekväma solsängar och matchande bord!
Med en flaska champagne & jordgubbar når vi sedan upp till en nivå
dit inte ens Franska rivieran kan nå!
 
Glas

Wegot nothing att sitta på på vår brygga!!! :)
 
glas
Fastighetsskötaren har precis tagit ner min häck framför altanen. Nu har jag full insyn och sommaren är förstörd! Jag skulle behöva något typ Ipomea, "Blomma för dagen" eller kanske kaprifol. Tidigare slängde en annan fastighetsskötare alla mina möbler när däcket skulle oljas in så jag har fått använda köksstolarna att sitta på. Jag har verkligen haft otur!
 
Svaret är glas!

Min semester börjar snart,
hoppas på sol och hela tiden klart!
Kommer att ligga i solsängen hela dagen,
viktigt att sola både ryggen och magen.
Tillsammans ska min man och jag må så gott,
vara lyckliga för att vi ledighet har fått!
När kvällen nalkas kommer mygg och knott,
då måste vi dra oss in i vårt "slott"
Men nästa dag ligger vi där igen,
för i år tillbringas semestern på en säng!!
 
Svar: Glas

Hur jag tänker lyxa till det i solstolarna i sommar: Jag drömmer om att min dotter och jag kunde få ligga i varsin solsäng under vår stora sol-markis och bara njuta. Även en 6-åring med mycket spring i benen behöver ibland få en stunds vila. Tillsammans med en härlig bilderbok kunde vi njuta av sommarens lugn och koppla av med ett varsitt glas kall saft. I solstolarna vill vi ha med oss våra respektive favoritfiltar, allt för att njuta till fullo. Äkta kvalitetstid i en annars så stressad vardag.
 
En rastlös lärare med lång ledighet,
har svårt släppa jobbet fast jag bode, jag vet!
Men dessa sköna o snygga stolar kan säkert hjälpa till...
få mig att läsa böcker, njuta o ligga still.
 
2. Glas

Jag skulle verkligen behöva dessa på min altan så jag kan njuta i solen - semester blir det nästan ingen i år heller så att få chansen att ligga ute hemma är min enda chans
 
Svar: glas

Ibland behöver man bara koppla av och ta ett brejk,
Skaffa en solbränna som inte är fejk.
På kvällen sitta ute på altanen, dricka ett glas rött
Känna att livet är riktigt "gött"
Om jag dessa solsängar och bord från Wegot får,
Kommer jag få ligga och njuta varje sommar i många herrans år 😃
 
Svaret är glas.

Jag och min man har precis köpt vårt första hus med egen uteterass och trädgård. Samtidigt väntar vi vårt första barn till september. Tyvärr är jag sjukskriven pga foglossning och det blir mycket tid hemma.,därför vill jag gärna kunna ligga bekvämt, mjukt och ergonomiskt i en skön solstol med en härlig bok. Vill kunna njuta av graviditeten och slappna av nu innan barnet kommer, så jag är utvilad för mammalivet. Att få njuta av en bok i lugn och ro kanske är sista sommaren på länge, därför önskar jag dessa stolar och bord för att ladda upp! Idag har vi inga utemöbler, så jag bär ut en köksstol för att ha något att sitta på, inte alls lika lyxigt som att få njuta i dessa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.