Jag har inte bytt tak idag...
 
Precis idag så ringde jag inte tillbaks till byggfirman för att förhandla rabatter. Jag hämtade inte häller lärkträ-trall till särbons balkong och målade inte klart muren. Däremot satt jag och räknade, ritade, planerade, funderade och drömde om en ny carport. Skall jag ha plåt eller solceller, tro?
 
Krilleman
Jag har masasor att göra på huset men tog en grogg i solen för att njuta av att jag ska på sabaton och maiden imorgon!

Ja, jag vet, jag är tvungen att åka till fjollträsk. Men jag stannar ju inte där frivilligt :D
 
Jag tänker inte göra nåt idag heller!
 
Inte jag heller....lägger min tid i garaget istället.....
 
Mikael_L
Vad har ni INTE gjort med era hus idag?
Varit i det.

Kom just hem sedan igår, så det är givetvis en massa jag inte gjort med huset idag. :)
 
I morse kom jag inte upp och fortsatte spackla och slipa där jag slutade för två år sen.
Sen måste jag drömt att jag var ute och skottade snö inatt för det ser inte heller ut att va gjort.
Kan iofs ha snöat mer med....
Så tänkte ägna dan åt att göra om det jag inte gjorde igår.
 
Mikael_L
Idag har jag inte gjort de saker som jag inte gjorde igår hmm sista veckan, ähhh senaste månaden ;)
 
Jag har fortfarande inte lyckats få dit dom sista listerna....hmm...det finns så klart annat också som inte är klart men det har jag förträngt......
 
Skulle målat färdigt källarn med pannrum och tvättstuga för en månad sen. Är vinterslö, måste vara bergvärmens fel.

Mvh
 
Listan skulle kunna göras väldigt lång...
 
OS är mycket intressantare än att gå ut i ett kallt garage för o slipa en gammal köpmansdisk som jag påbörjade...det är nog tur att inga "husprojekt" är påbörjade...:surprised:
 
S
Kylan på kallvinden är en stor tröskel varje gång jag ska upp och riva, bygga, dra el, installera ventilation och isolera där. Antingen blir det inget eller så drar jag på det i flera timmar innan jag går upp där. Det går väldigt sakta framåt nu på vintern. Efter kl 12:00 idag så ska jag göra ett nytt mentalt försök att ta mig upp där!
 
P
Jag har fortfarande inte målat klart taket i rummet som jag började renovera i januari 2011. Jag har inte heller beställt skjutdörrar till garderoben jag ska göra klart på semestern.
 
Inte bytt dimmern som pajjade häromdagen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.