Rätt svar: 1 20 meter per minut

Skulle underlätta väldigt mycket med en robotgräsklippare. Barnen är snart 3st till antalet och tiden är knapp till att hinna med gräset. Då kan man ägna tiden åt annat än att klippa gräset rättare sagt då det löser sig själv.
 
T
SVAR: 1. 20 meter per minut

Min mammas trädgård är 3000 kvm stor.
Som ensamstående pensionär är det besvärligt som hon bor.
Med en robotgräsklippare till hjälp minskar vardagens krav.
Och det blir äntligen åka av!
 
Hej!
Klipphastigheten är 20 meter per minut.

Jag skulle önska min mamma en robotgräsklippare. Vi barn bor många mil bort och hon tar ensam hand om hus och trädgård. Med sin reumatism vore det bra att kunna välja bort den rätt tunga uppgiften att klippa gräs på tomten ibland, även om hennes kreativitet och styrka gör att hon trots allt klarar det.
 
Svar: 20m/min

Motivering:
Frugan fick en snilleblixt att tvätta av vår gräsklippare med högtryckstvätten. Det resulterade i en hostande & hackande gräsklippare. Har skruvat ner den i molekyler och rengjort etc men den vill fortfarande bara med nöd och näppe hålla igång under tiden den ska arbeta.
En robotgräsklippare skulle jag kunna gömma högt upp i garaget efter uträttat värv, där den får ligga skyddad från både fru och högtryckstvätt.
 
Rätt svar= 20m/min

för att bli snygg o fin behöver man absolut inte lida pin!!
 
En robotklippare skulle göra att jag, till min frus stora glädje, kunde ägna mer tid till alla de planerade, vissa påbörjade, projekt som efterhand ska utföras i vår trädgård.
 
Svar: 20 meter per minut

Motivering: Gillar att se andra jobba
 
Rätt svar är 20 meter per minut.

Dom kallar mig för lat men dom har aldrig sett mig jobba! Och så vill jag ha det i fortsättningen också
 
20 meter

Flyttade in i hus i lördags, äger ingen gräsklippare och gräsmatten ser ut att behöva massa kärlek. Skulle vara tråkigt att behöva ligga på knä hela sommaren och klippa för hand med en sax. Vill kunna ha en fin och grön matta som sonen kan spela boll på.
 
1 20 meter per minut

Så mycket fint jag skulle hinna göra i min trädgård
om jag slapp lägga så mycket tid på gräsmattsvård.
En robot orkar klippa gräset mycket oftare än jag.
Så får jag ha en nyklippt gräsmatta varje dag!
 
20 meter per minut
Kommer att passa perfekt att sköta gräsmattan till mitt Torp när jag inte är där så att det inte blir en äng mellan gångerna.
 
20 meter per minut.

Gubben är allergisk och barnen drar iväg. Där står lilla gumman med gräset upp till knäet. Det skulle sitta fint med en robotklippare som sköter hela gården utan stånk och stön, då i hängmattan jag kan ligga med bok och ha det skönt.
 
Svar nr 1.

Full fräs och grönare gräs.
 
!. 20 meter per minut.

Vår gräsklippare har brakat ihop och ber jag gubben laga den bir det aldrig gjort. Så snälla, jag är desperat ge mig denna underbara apparat!
 
Svar: 1, den klipper 20 meter per minut.


Två barn, renovering och bygga ut
Hjälp! Tiden den tar bara slut.

Robot att sköta gräset grönt,
Det skulle vara jätteskönt.

Den på våra marker får beta,
snart vi ogräs får leta.

Klippt och skuret kan det bli,
långt gräs, ja det ska få tji.

Snälla byggahus, hjälp en familj
Låt CayRo få komma till oss, det är vad den vilj
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.