20 meter per minut.

Min motivering är att med barn nummer 3 på gång så skulle en robotklippare göra så att jag kan ägna mer tid åt min familj.
 
Svar: 1

Jag föredrar att tillbringa sommaren i hängmattan istället för på gräsmattan!
 
Svar 1 20m per minut.

Som så många andra har jag startat lite för stort projekt med huset så få timmar i veckan blir över för att få bukt med gräsmattan. Min lösning blev följande!

min tradgard.jpg

Men med en CayRoBot 1500 är minst sagt en bättre lösning, då kan jag skippa skylten och få trädgården att smälta in i området. Sen är det väldigt avkopplande att titta på dessa fascinerande maskiner jobba. :)
 
Redigerat:
Svaret är 1 ( 20 m/minut).
CayRoBot lurar tjuven att jag är hemma.
Var jag faktiskt är, kan jag själv bestämma.
På resa, vid stugan eller bara på tur,
då är det bra med detta lilla "lur".
 
20 meter per minut.

Jag skulle ge den till min 85-åriga svärmor. Sen kan vi göra roliga saker tillsammans på den tiden som jag får över när jag slipper klippa hennes gräs. Och så blir hon jätteglad när hon får finare gräsmatta än grannen....
 
Svaret är: (1) 20 meter / minut.
Jag hade blivit otroligt tacksam om jag slapp klippa vår gräsmatta!
Då hade kunnat ägna mig åt viktigare aktiviteter som att ta hand om familj och grill!
 
Svar: 1. 20m/min

Flyttar i höst till ett villaområde med gräsmattor utan tomtavgränsningar. Med 5 pensionärer som grannar runtomkring misstänker jag, att jag som heltidsarbetande, ensamstående mamma, kommer att sänka standarden på gräsklippning. Vore trevligt att hålla den nya grannsämjan på topp, och då skulle en gräsklipparrobot hjälpa till!
 
Svar 1. 20m/min
Jag är allergisk mot motorhandgräsklippare, för av någon förunderlig anledning har de designat dem så att de helt plötsligt inte startar.
Man kan dra och dra i det djävulska snöret tills svetten övergår i blod, men nej, INTE starta, nej nej...
Men att dagen efter starta med att i princip håsa på snöret.
Ingen skulle vara gladare än jag om jag vann denna robotklippare.
 
Hej!
Svar: 20 meter per minut
Motivering: Med kvalitet och precision, hjälper CayRoBot varje person!

Ha det gött!
//Tomas m familj
 
Redigerat:
Svar: 1, 20 m/min

Motivering:
Då kan jag överbevisa min fru att gräset faktiskt blir snyggare (mer lättskött) med robotgräslippare.
Har försökt nu i två år nu med övertalningskampnjer, visande av youtube-klipp & tester men ännu ej lyckats...

/Marcus
 
Hej

En sådan perfekt tävling för mig/oss.

Rätt svar är #1. 20meter per minut.

Med ett nyinköpt hus och att vara med tomt för första gången i sitt liv har sina utmaningar. En robotgräsklippare skulle frigöra en hel del tid så fokus kan läggas på att röja upp (tidigare ägare har inte rört tomten på 2år) och snygga till allt det övriga i trädgården såsom rabatter, uteplats och häckar. Att vi även skulle få kvarterets mest välklippta gräsmatta är självklart en stor bonus!

*håller tummarna* :)

//Michael
 
20 meter per minut
rullstolsbunden sedan 2 år pga ms , frun synskadad , gräsmatta på 1500 kvadrat som vi i nuläget lejer för att få klippt , vi har bott i huset i 15 år , de här med ms var inte planerat , så en robotgräsklippare vore någonting för oss ! Vi har funderat förut på en sådan men ej
kunnat komma till skott ! Vore perfekt att sätta en sådan på prov , hos oss skulle den minsann få jobba .
 
Hej!

Rätt svar: 1, 20 minuter per minut

Grilla och klippa gräs är de uppgifter som ligger på mig när vi är i sommarstugan.. Grilla är ju OK, då får man ju alltid ta något gott till! Men klippningen, det innebär några timmar med mycket svett och fula ord! Drömmen vore ju att gräset klipper sig själv medan jag sköter grillen… Va? Går detta att kombinera?!
 
I
1: 20m/min.

Jag saknar hunden! Vill ändå inte ha ansvar för ett nytt litet liv, som troligen ändå aldrig skulle kunna fylla tomheten. En robot hade säkert passat bra som surrugat-skyddsling.
 
Svar 1. 20 meter
Jag skulle vilja de den till min mamma som strävar efter en så fin trädgård som möjligt. Sen dock att det sliter på henne att jobba heltid och ta hand om trädgården alldeles själv, så detta vore den ultimata presenten så hon någon gång kan få tid att njuta av allt hon åstadkommer med växter och blommor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.