20 meter per minut

Motivering:
De senaste 15 åren har jag bott i lägenhet, men i augusti flyttar jag och min familj in ett hus där en robotgräsklippare skulle vara den perfekta presenten till oss. Alla i familjen skulle uppskatta den nya familjemedlemmen CayRoBot 1500 -
 
20 meter per minut

Motivering. Jag har verkligen inget emot att handjaga gräset men det är ju sååå mycket annat som också måste göras. Grillen ska tändas, ölen ska drickas och solen ska dyrkas.
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar: 1 (20m/min)

Det skulle vara den perfekta klipparen och snigelfixaren för vår gräsmatta. Tänk att få en fin matta utan en massa sniglar per automatik....
 
Svar: 20m/min

Efter att ha uppnått en ålder,
där många vändor med gräsklipparen gått
Då kan man med CayRoBot
ta sig tid att njuta av annat smått å gott!
 
Svar 20 meter per minut. En robotklippare vore en väldigt trevlig present då jag inte fyller förrän i december så måste alltid vänta så länge mellan mina presentomgångar.
 
Svar 1
Flyttar in i nya huset 4 juli, kommer ha allt annat än gott om tid, så denna skulle verkligen hjälpa till i den kroniska tidsbrist som blir i ett rust projekt ! Dessutom skulle denna kunna skänka några extra timmar till familjen istället för att släpa liket till gräsklippare vi har
 
Svar 1

Även om jag tycker om att röra på mig så skulle denna kompis vara till stor hjälp då det finns mycket gräs att klippa. Föräldrar och svärföräldrar i stigande ålder vilket inneburit att orken inte alltid finns där men tro inte att dom missar att gräset borde klippas. Lägg där till att vi själva har vår matta att sköta.
 
1) 20 m/min

Motivering:

Gräsklippningens "fröjder" brukar hamna på min lott
inte så ofta och inte utan tjat,
för jag gillar inte vår tunga, bensinosande apparat.
Men långa grässtrån är strax ett minne blott
med en miljövänlig CayRoBot.
 
Svar:
20 meter per minut

Motivering:
Jag vill ha en robotklippare helt enkelt, vi har nyligen köpt huset vi bor i och är i full gång med renoveringar.
Gräset har fått klippas i 2 steg för att klipparen inte orkar med att klippa gräs som är lika högt som på en åker. Och så har vi gjort 3 gånger nu haha!
Vem har tid att klippa gräset i tid? ;)
 
Y
Svar: 1 - 20 meter per minut.


Är så trött på att tuffarunt i 3-4timmar på en åkgräsklippare varje sommarvecka. Och reparera den lika ofta...

- Eller jag menar, jag vill skona miljön från åkgräsklipparens avgaser. ;)
 
Svar: 20m per minut.
Vi skall glasa in altanen i sommar. Vad vore bättre än att sitta där med familjen och njuta medan CayRoBot gör jobbet.
 
Svar 1. 20 m/minut

Jag behöver en robot till vårt fritidshus där gräset idag får växa 2-3 veckor innan klippning vilket gör att jag kämpar med 20 cm gräs ibland och efter klippning av det blir det inte bra.
 
1. 20meter/minut

När vi köpte hus köpte vi även en ny fin dyr vanlig gräsklippare.
Den har enbart krånglat, åk in och ut på service i 5 år nu.

Har tröttnat på den och min växande gräsmatta. Lösningen vore denna fina robotklippare. Skulle spara mig massa tid och bekymmer mitt i småbarnslivet.

/Tack o hej!
 
Svar: 1. 20m/s

Mitt gräsmatta förtjänar någon mer pålitlig. Som ser till att den är välansad och fin, tvärt emot mig. :beer:
 
Svar: 1, 20 m/min.

Frun jobbar jämt och jag är allergisk mot gräspollen och tar hand om barnen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.