Vinn en robotgräsklippare!

cayrobot.png

Robotar är roliga. Men robotar som tar hand om tråkiga trädgårdssysslor är ännu roligare! Denna veckan tävlar vi tillsammans med Poolrobot.se, ut robotgräsklipparen CayRoBot 1500 - en populär modell med flera säkerhetsfunktioner och riktiga stålknivar.

Totalt värde ca: 5 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du behöver en robotgräsklippare.

Vilken klipphastighet har CayRoBot 1500?
Svaret hittar du på:
1 20 meter per minut
X 30 meter per minut
2 10 meter per minut

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 20 juni.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Poolrobot. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Till dig som inte vann eller redan nu vill agera:
CayRoBot är redan prissänkt från 7 490 kr till 4 490 kr, och du som är medlem hos Byggahus.se får ytterligare 5% när du köper en CayRoBot från Poolrobot. Ange "byggahus" som kod så får du rabatten.
 
  • Gilla
fac och 2 till
  • Laddar…
Hejsan :)

1 20 meter per minut

Motivering:
Att jaga tvillingar på 4,5 tar sin tid, svårt att få till gräsklippning som kommit på glid. En jättestor gräsmatta så hög, grön och grann, ja se där nu tror jag att ena tvillingen ur sikte försvann. En robotgräsklippare från CayRoBot skulle rädda oss från all stress, det är bättre klippningen sköts av ett riktigt klippar- ess.

Trevlig helg!
Freddan///
 
1 20 meter per minut


Skall flytta, är allergisk och min bättre hälft tycker inte att robotgräsklippare är rätt väg att gå. Skulle vara trevligt att kunna visa henne att produkten fungerar hemma i vår trädgård.
 
20 meter per minut
Ge mig den för jag vill slippa köpa en
 
20m per minut

Flest prylar när man dör vinner!
 
Svar: 1 20 m/min

Efter att ha gjort det STORA misstaget att bekämpa mossmattan med gräsmattegödsel står jag i en härlig utmaning att få klippa gräset var 3-5 dag hela sommaren. Mossa är skönt men gräs är snyggt så jag vill gärna fortsätta gödsla. Med två små barn, ett hus som behöver renoveras är detta en riktig utmaning. Således vore en klipprobbot ett trevligt tillskott i familjen!
 
Hej!

Svar: 1, dvs 20m/min

Motivering:
Med en tomt på 1200 kvadratmeter börjar det bli tungt att knuffa vår gamla rostiga motorgräsklippare framför mig. Men framför allt är jag intresserad av att investera i en finare gräsmatta (läs; mer gödsel = mer klippning) så att lilla Moa, vår dotter på dryga året, kan springa av sig och spela boll med pappa när hon väl är så stor.
Alla i gatan hade blivit avis på vår fina gräsmatta och så klart på vår söta robot! :)

Ha en fantastisk helg och en njutbar midsommar i nästa vecka!

Med vänliga hälsningar,
Emil med familj.
 
Svar: 1 20 m/min

Efter att i början av veckan läst i en annan tråd om parkslide har jag insett att det är det som är de stora vackra buskarna jag släppte upp ur gräsmattan förra året och som har spritit sig till det dubbla i år, nu är skiten väck (det som var ovan jord) men skotten på nya har redan kommit en dm, robbotgräsklipparen vill jag vinna för att sätta in som en trogen allierad i kriget mot Parksliden för att ge den 0, nada och ingen chans att komma upp igen! War with the machines shall begin!!!!!!!!!!!
 
20m/min

Då min gamla klippare är skit
Skulle roboten lösa mitt problem utan slit!
 
Svar: 20 meter per minut

Motivering:
När jag håller på att renovera vårt hus i sommar med nya stammar och nytt badrum.
Så skulle denna underlätta för min gravida sambo som hjälper mig med att klippa gräset.
 
Svar: 1 - 20 m/min

Motivering: Jag är gräsallergiker och blir helt förstörd av att klippa gräset.
 
Svar: 1 - 20 meter per minut.

Jag har en nollvision för oönskat trädgårdsarbete. Så här ser planen ut.

* Robotgräsklippare
* Alla kanter ska vara stensatta, så att man slipper gå med trimmer
* Automatiska bevattningssystem
* Avgränsade, täta rabatter

Jag vill helt enkelt ge poolrobot.se chansen att förverkliga min vision.
 
Svar: 1, 20 m/min.

Både frun och jag vill ha en fin gräsmatta. Frun tycker att det kan uppnås med arbete av mig, jag anser att det kan uppnås med arbete av henne. Vi har inte en fin gräsmatta nu. En robot låter som den perfekta medlaren för oss.
 
En robotgräsklippare skulle göra att jag slipper bli stressad av att pappa som stressar hem för att klippa gräset. Det brukar sluta med att jag antar uppgiften och gräset växer ju så att det knakar, jag måste åka hem två gånger per vecka för det. En robotgräsklippare skulle göra livet så mycket lättare för både mig och min pappa.
 
Kan lägga till att jag fyller 35 år i höst och har fullt upp att hinna klippa mitt eget gräs.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.