Svar på frågan: Upp till 4 gånger så snabbt.
Vi behöver en router som ger tillgång till wifi även på övervåningen. Dessutom står huset obevakat allt oftare nu sedan flera barn flyttat hemifrån.
 
Svar: Upp till 4 gånger snabbare.

Vår första riktiga semester närmar sig med stormsteg. Äntligen kommer vi kunna njuta av ledig tid nu när husbygget är klart. Men det hade ju onekligen känts ännu bättre på semestern om vi hade haft en D-Link kamera hemma som vaktat huset åt oss. Ingen riktigt semester utan lugn och ro - ingen riktigt semester utan D-Link Cloudkamera!
 
Svar: Upp till 4 gånger snabbare

Skulle behöva det här paketet för att ha koll på allt som händer i huset och trädgården så att man i lugn och ro kan få sitta med sin eftermiddagsöl på altanen och känna att man har full koll. Då jag dessutom märkt att man tappar täckning på mobilen när man händer med färgburk och pensel på ovanliga ställen omkring huset så skulle bättre nätverksutrustning passa perfekt, vårt hus tydligen ligger på en svart fläck som inte syns på operatörens täckningskarta så ingen 3G backup finns.
 
Svar: upp till 4 gånger.

Motivering: 5 datoriserade barn med 2 dito föräldrar; 4 inbrottsförsök på 8 år. Usel uppkoppling... Behövs mera sägas? Hoppas på vinst!!! :)
 
Svar: Upp till 4 gånger.

Motivering: Jag driver familjen till vansinne med mina tafatta försök att trimma det trådlösa nätverket, är det inte inställningar jag försöker justera så är det vridande på antenner. Mina försök har dock visat sig ytterst fruktlösa, barn och hustru bannar vårt nätverks dåliga täckning och hastighet. Därutöver så är jag mycket intresserad av att installera kameror i och kring huset, vi hade inbrott för ett år sedan och har därefter tyvärr även råkat ut för vandalism och skadegörelse på vår bil. En bild på förövaren hade suttit som en smäck!
 
Wireless 802.11ac (AC1750) jämfört med 802.11n (N300) är upp till 4 gånger snabbare.

Jag har sen i vintras då jag gjorde ett kort besök till landstället och såg att några varit och tittat in genom fönstret funderat på att skaffa mig en kamera för att ha lite koll på området. Finns även en hel del djurliv som skulle vara kul att få med på bild.
 
Svar 4 gånger snabbare

Detta är precis vad vi behöver! Nybygget är igång med hjälp av dessa kan huset bli än säkrare och funktionellt för oss och våra barn.
 
4 gånger snabbare

En kamera vore grymt på vårt landställe då vi kommer kunna bevisa för grannen att han tar fel på tomt och travar runt på vår tomt och snokar om dagarna.
 
4 gånger snabbare

Efter tre stölder från tomt och uppfart på två år, mitt i ett villaområde känns det som jag behöver en sån här utrustning.
Men så attraktiv som den är så blir väl den också stulen :(
 
Svar: upp till 4 gånger snabbare.

I år vill jag ha en chans att klara mej genom halloween. Förra året åkte jag på bus trotts att jag gav barnen godis. Med kameraövervakning på gården hinner jag upptäcka dom i tid, och därmed kunna låtsas att jag inte är hemma. Och om jag inte är hemma på riktigt, får jag möjlighet att se var dom gillrar fällorna.
 
Mitt svar: Alternativ 2, Upp till 4 gånger snabbare

Min motivering: Skulle helt klart sätta upp kameran ut mot trädgård så jag kan få se när vildsvinen är framme och bökar upp trädgården eller när älg eller rådjur äter upp frukten på fruktträden. För att göra detta möjligt så måste jag även ha en trådlös router som inte existerar idag. Sedan kan jag sitta lugnt vid datorn och svara på forumet samtidigt som man har koll på trädgården.
 
4 gånger snabbare.

Med D-link Wireless behöver jag aldrig mer klaga, utan allt blir som en familjesaga.
Med Hd cloudkamera vågar jag ha cykeln ute, även om jag i släkten har en ingift gute.
 
Svar: Upp till 4 gånger snabbare


Min mamma bor i ett hus och det är ganska lätt att ta sig in för hon bor på landet och inga grannar i närheten ifall detta skulle bli ett byte för inbrottstjuvarna. Så jag skulle vilja ge henne detta så hon känner sig trygg att lämna sitt hem när hon åker iväg på semestern.


bloodsband@live.se
 
Upp till 4 ggr snabbare.

Det har varit väldigt mycket inbrott där vi bor sista tiden och många kör in på gården för att kolla läget så en sådan här vinst hade gjort att det kändes mycket tryggare! En drömvinst med andra ord!!

/Lotta
/klockaregard@hotmail.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.