O
jeppeknaster skrev:
Och hur arkitektsnygg var rördragningen till radiatorn på övervåningen...
Ja du.... hur tänkte när det gällde rördragningen överhuvudtaget? Här känns det som man kom på i efterhand...
-Ja just jävlar.... Vi byggde huset i sverige,... här blir det tydligen kallt ibland.... ääh vi slänger upp några element....
 
PAF skrev:
[länk]

Hur tänkte de när de byggde detta?
De verkar ha ångrat sig angående stilen och säljer inom ett år efter färdigställande...

[bild]
Äsch... Jag gillar't!
Inte så att jag velat bo där själv, men jag tycker ändå att det har "något".
 
AndersMMÖ skrev:
Äsch... Jag gillar't!
Inte så att jag velat bo där själv, men jag tycker ändå att det har "något".
Jo du, du skulle allt velat lite av all den där plywooden på vinden i ditt hus ;)

No offence!
 
KnockOnWood skrev:
Jo du, du skulle allt velat lite av all den där plywooden på vinden i ditt hus ;)

No offence!
Haha, så är det!

Var sak har sin plats, I guess...
När vi gör i ordning vårt eget hus så försöker vi i största möjliga mån hålla allting hyfsat "gammeldags" - väljer inga hypermoderna tapeter, river ut klickgolv för att lägga in massiva plankgolv, kommer att byta ut plåttaket (åtminstone någon gång) mot pannor, o.s.v.

Men jag kan ändå gilla detta för vad det är, även om jag tror att man tröttnar rätt fort (vilket även byggaren verkar ha gjort f.ö.)
 
pooster skrev:
[länk]
Kommer att tänka på "Den ofrivillige golfaren" - Dom skyr inga medel överklassen...

Men det där lilla uthuset har väll varit ute förut?
 
tullemannen skrev:
Kommer att tänka på "Den ofrivillige golfaren" - Dom skyr inga medel överklassen...

Men det där lilla uthuset har väll varit ute förut?
Ja visst har det!
Men skall de sälja min gamla kåk igen, gillade de inte mina tapeter?

Det är nästan så man längtar tillbaka :cool:
 
  • Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
Jodå, det huset har varit med i tråden tidigare, jag kommer ihåg "gästrumsutsikten" rakt in i vinkällargallret.....

Edit: Var inte tillräckligt snabb med detta inlägg.....:D
 
Fan, man har inte ens råd med båtjäveln
 
jeppeknaster skrev:
Fan, man har inte ens råd med båtjäveln
Haha, nä det är så sant.
Somliga satsar livets hela ekonomi på sitt 3-miljoners hus. Andra, köper en köp...
 
"Sällsynt bra kvällssol" ...
Argumenten sinar aldrig! :|
 
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
jeppeknaster skrev:
Fan, man har inte ens råd med båtjäveln
En årslön på spottar verkar det som...
 
Förutom alla spottar och döingen med tuban i vardagsrummet så undrar jag varför det inte står någon studsmatta i trädgården. Alla grannar har ju en....
 
Larsa skrev:
Hyrde en stuga i detta område när jag var i 20-årsåldern, otroligt fint gammalt kulturskyddat område. Den här kåken är precis vad jag skulle vilja ha om jag hade pengarna. Lite konstiga färgval och fel golv, men vackert ändå...

[länk]
Jättefint hus men varför i hela friden photoshoppar man in en tavelbild i sovrummet? På ena bilden är hundvalparna i färg och på andra är de svartvita samt att det är olika beskuret. Vad vinner man på det? Sovrummet var ju otroligt fint som det var?
Badrumsgolvet var knepigt också, i övrigt var det idel "åh vad fint!"
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.