Det måste vara synnerligen effektiv ljuddämpning, brukaren på bilden har inte hörselkåpor... ;-)
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Har jag i handen en multitool
skiner jag upp som en sol
Då flyter arbetet så lätt, så lätt
med min nya kamrat bredvid mig så tätt, så tätt
 
X. Upp till 700 kvadratmeter är svaret!

Denna skulle glädja mig mycket, men jag skulle välja att ge den till min svärmor som nyss blivit änka och dessvärre har en stor trädgård att ombesörja.
Hoppas innerligt!!!
 
Svar X

Nybyggare som vi är, direkt komna från lägenhetslivet gapar redskapsboden tom (den tänkta redskapsboden iaf). En multitool skulle vara oss till stor glädje!!!
 
Svar: x

Nyligen köpt hus och flyttar in om fyra veckor. Mycket som ska köpas och har inga som helt trädgårdsredskap idag. På tomten finns höga buskar och träd och häckar. Kommer inte ha råd med några verktyg till trädgården i år så är väl synd att trädgården ska bli lidande av det.
 
Thomas59
Eftersom ni länkar till tillverkarens hemsida vad gäller tävlingsfrågan kan man kanske utgå från att tillverkaren (som väl sponsar tävlingen) väntat sig drösvis med kunskapstörstande tävlingsdeltagare som besöker hemsidan och då också exponeras för andra av tillverkarens produkter.

Då emellertid svaren postas direkt i tråden är det ju bara att vänta in några svar och sen svara samma som dessa som redan svarat.

Föreslår istället att ni tar emot svaren via PM så får sponsorn fler besökare som surfar runt på dennes hemsida=mervärde för sponsorn. Kombinera gärna med att deltagaren ska gilla/dela er (och kanske också sponsorns) facebooksida/aktuell tävling. Ger ytterligare mervärde för både er och sponsorn då ni även når ut till tävlingsdeltagarnas fb-vänner. Även Instagram skulle kunna användas för tävlingsbilder.

Har varken läst frågan eller besökt hemsidan men med ledning av vad tidigare deltagare svarat säger jag att svaret är:X

Jag anser att jag ska vinna, vad det nu var ni lottade ut, då jag kommit med tips som både ni på byggahus.se och framtida tävlingssponsorer kommer att ha mycken nytta av.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
D09
Thomas59 skrev:
Eftersom ni länkar till tillverkarens hemsida vad gäller tävlingsfrågan kan man kanske utgå från att tillverkaren (som väl sponsar tävlingen) väntat sig drösvis med kunskapstörstande tävlingsdeltagare som besöker hemsidan och då också exponeras för andra av tillverkarens produkter.

Då emellertid svaren postas direkt i tråden är det ju bara att vänta in några svar och sen svara samma som dessa som redan svarat.

Föreslår istället att ni tar emot svaren via PM så får sponsorn fler besökare som surfar runt på dennes hemsida=mervärde för sponsorn. Kombinera gärna med att deltagaren ska gilla/dela er (och kanske också sponsorns) facebooksida/aktuell tävling. Ger ytterligare mervärde för både er och sponsorn då ni även når ut till tävlingsdeltagarnas fb-vänner. Även Instagram skulle kunna användas för tävlingsbilder.

Har varken läst frågan eller besökt hemsidan men med ledning av vad tidigare deltagare svarat säger jag att svaret är:X

Jag anser att jag ska vinna, vad det nu var ni lottade ut, då jag kommit med tips som både ni på byggahus.se och framtida tävlingssponsorer kommer att ha mycken nytta av.
Nu förlängde du ledtiden för varje deltagare med 5 min per tävling ;)
 
X 700kvm

Multi-tool från AL-KO är allt jag behöver. Snart slipper jag kirskålen och får pengar över.
 
Thomas59 skrev:
Kombinera gärna med att deltagaren ska gilla/dela er (och kanske också sponsorns) facebooksida/aktuell tävling. Ger ytterligare mervärde för både er och sponsorn då ni även når ut till tävlingsdeltagarnas fb-vänner. Även Instagram skulle kunna användas för tävlingsbilder.
Om man nu inte använder sig av vare sig facebook eller instagram, ska man då inte få delta i byggahus.se's tävlingar?
I övrigt så håller jag med.
 
Svaret är X, 700 kvm.

Vår tomt är just under 700 kvm och där med hade det ju onekligen varit perfekt med denna lilla sötsak.
 
Thomas59
D09 skrev:
Nu förlängde du ledtiden för varje deltagare med 5 min per tävling ;)
Haha, ja vet ju inte vad du syftar på med ledtid men spenderar varje tävlingsdeltagare 5 minuter på "sponsorns" hemsida, letandes efter svaret, så är det väl ungefär vad jag var ute efter. I den form tävlingen har idag är det på sin höjd de tre till fyra första tävlande som ens besöker sponsorn hemsida.
 
Thomas59
Drömhus2012 skrev:
Om man nu inte använder sig av vare sig facebook eller instagram, ska man då inte få delta i byggahus.se's tävlingar?
I övrigt så håller jag med.
Tja, använder du inte internet så "får" du inte heller vara med men ok, vet att många är "old school" här på forumet så FB-krav är kanske att överdriva.

Går dock inte att komma ifrån att spridningseffekten (driva trafik till Byggahus.se & Sponsorn och dessas FB-sidor) är helt oöverträffad med Facebook. Instagram är kanske att gå för långt dock.
 
Svar: X. 700 m2

För att orka hålla trädgården i topptrim behövs ett AL-KO vertyg som hjälper en med alla moment.
Mvh
Henrik
 
Upp till 700 kvm

Min man går runt i vår 1600 kvm stora trädgård med en liten ful knappt fungerade eltrimmer.
Hjälp mig får en glad man istället för en trött och sur! :D
 
Svar x, 700 kvm.
Snyggt verktyg, med den på axeln skulle till och med jag bli snygg...:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.