Rätt svar: X

Nyligen köpt hus och flyttar in i det om 4a veckor. Tänkte vi skulle bygga en altan som första projekt, av vad skulle inte vara bättre än saker från er.
 
Redigerat:
Svaret är X. Jag skulle sätta upp ett supersnyggt staket (att få fundera ut och välja vilket som blir det allra bästa skulle vara väldigt angenämt). Jag skulle också sätta stolplock på stolparna i mitt höga älskade plank, så att de inte ruttnar. /Ostgote
 
Svar: X

Vi är nyblivna stolta ägare av ett fint gammalt hus från 1936. Vintern har vi ägnat åt renovering och bevaring av den gamla känslan och nu börjar det bli dags för en uteplats. Vad vore då bättre än ett bidrag till fina grejer från Lundbergs, hoppas vi har tur!
Mvh
Hanna&Robert
 
Rätta Svaret är X
Äntligen kunna bjuda grannar, släkt & vänner till altanfest
det är ett av sommarens aktiviteter jag gillar mest.
I sommar är vår långa altan klar på baksidan av vårt hus, där kommer alla mysa & leva bus.
Men säkerheten är min prioritet fast plånboken är inte speciellt fet.
Ett allt i ett paket "Möja" så kan vi redan i Sommar Röja.
 
Svaret är X.

Vi har nyligen flyttat till ett hus med en stor landsväg med tung trafik på ena sidan och en, enligt min fru, herrejösses farlig sjö på andra sidan. Nu ska tomten säkras mot alla tänkbara rymningsförsök av dom 2 små juniorerna här hemma så att frun kan hänga tvätt i lugn och ro. Till detta skulle det sitta fint med lite prylar som dessutom gör fort knox trevligt att titta på.
 
Rätt svar på er fråga är: X

Jag har inga barn som som springer omkring, inte heller några fina vyer att rama in.
Vad jag har är ett ruttet blått staket, som knappt står när vinden viner, knappt ens när det bara är solen som skiner..
// Jennie
 
Den bästa vinsten! Ett nytt vitt fint staket med en underbar romantisk grind, kan man begära mer!
 
X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga
Det skulle vara så skönt att kunna sätta sig på verandan, luta sig tillbaka, vända ansiktet mot solen och bara för ett litet ögonblick kunna blunda och njuta i lugn och ro och veta att inga små älsklingar kan smita nu när det finns ett staket runt tomten.
//Anna
 
Svar: X

Vi håller just nu på att bygga hus och det vore ju otroligt trevligt att ha sköna utemöbler att vila i mellan arbetspassen i trädgården och utvändiga målningen.
 
Svar X

Jag, arbetaren i kvarteret, som bor bland direktörer.
Skulle gladeligen behöva lite finare saker på altanen än en 3 hjuling, gungställning och skottkärra.
Jag har förvisso 3 st plaststolar som är lagom solblekta!
 
Vi har byggt en stor och härlig altan.
Den är nu helt oinredd men detta är vår semesterplan…
Äta en massa goda måltider där med nära och kära,
sitta där och njuta med sin käresta riktigt näranära.

Med vänlig hälsning/ M Hammarström, Årstigen 5 i OBBOLA
 
Svar : x

Vi bor i ett hus på en kulle. Ett staket behövs för en drulle. En liten tjej som inte ska slå sig när hon springer i full rulle. :)

m.a.o. Skulle vara toppen att vinna eftersom vi har stort behov av ett staket till tomten för att hindra små familjemedlemmar från att skada sig.
 
Svar på frågan. X.

Har tittat runt på eran sida och tittade på era exteriör staket. Och kom fram till att det är varken Möja, Vinga, Karlsö eller Lindö som passa våra behov. De är jättefina staket men dom är glesa eller stegliknande som gör att våra små busungar på snart två år och bebben som är väntad på midsommardagen skulle med deras små ben och vind i håret springa i all hast ut på gatan. Den ena grannen kallar jag för Formula 1 förare och den andra för rallyförare. Och på det hela är det någon hund som lägger en liten då och då på gräsmattan. :( Så i min besvikelse av att staketen inte var så funktionsdugliga hittade jag eran katalog och hittade de finaste täta staketen! Så med dessa staket kan jag låsa en hund ute och små barn inne och ha den vackraste staketet på gatan!
 
Rätt svar är X och det eleganta altanstaket Karlsö från Lundbergs gör helheten!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.