fredda skrev:
Vad gjorde din tråd för stor i jämförelse med andra megatrådar ex.vis värsta elkopplingen?
Det är inget problem att ha en stor tråd. Förrän den dagen många förädringar rmåste i göras. Det görs i inte i en handvädning.

Mvh
Stefan
 
Hej gott folk!

Är mitt i flytten nu. Har blir jättefint. Köket som vi betalade en mindre förömögenhet på var värt pengarna faktiskt.
Tesade ångungnen igår på kycklin. Man ställer in i ett program,, vilket köttbit det är (eller bröd osv). Valde kucklinglår, samt hur mycekt delarna vägde. Sedan tryckte jag start och 17min senare pep den och kycklingen var ju tyvärr inte fraisig på ytan som många glllar. Men mörheten väger upp detta.
Ingen som har tips om en ångkokbok?

Nu har vi fått upp så mycket att vi behöver nya förvarningsmöbler för att kunna få in mer saker. Typ gaderobssystem (tänkte på pax från ikea).. Vi har fått värrldens högsta takhöjd i vårt förråd.Går upp till grannens, i alla alll halva förrådet. Sedan lutar det nedåt. Så vi kan nog ha dubbla lagerlokalställningar på höjden där :p

SAKNAR MIN TRÅD ;( Synd att den blev för "känd". Blev för mycket mot slutet. Alltid när vi träffade någon och de fick reda på vår situation så hade personen själv läst tråden, eller känner någon. Nu när vi bor så vi inte kan bli bästa vänner med alla grannar, och det finns ett par. SÅ går ryktena snabbt och tråden lär ha blivit något som många i området låst Och då hade de direkt satt en "cancer-stämpel" på hela famliljen. Nu är det nystart som gäller..
Men jag saknar många av er skribenter. Ni som vill får gärna lägga till min på facebook som jag börjat använda i stället för BH (inte samma sak riktigt, och inte samma presoner som jag har kontakt med. Men jag får skriva av mig lite i alla fall
Skicka namn via pm så lägger jag till.

Nu har jag ansvaret för Lilllen hela morgonen sedan ska jag lämna in honom på nya förskolan. Ska bli skoj att göra det för första gången på nya stället. KLart en fördel. Skolan ligger 2min härifrån i vuxentakt. 20-30min i barntakt :)

Saknar er alla.

Mvh

Stefan
 
  • Gilla
Zz99 och 17 till
  • Laddar…
Stew, din tråd är tillbaka!

Kolla så att jag gjorde rätt nu och flyttade rätt inlägg.
 
Hur går det med flytten och hur mås det ?
 
Hallo. Allt är väl här. Börjat komma igång i nya lägenheten. Verkar vara ett bra område. Just nu är det ganska bra med sjukdomen. Kan äta normalt.

lägg gärna till mig på Facebook. Tänkte ha en grupp för för vänner från bh.
Skicka namn eller URL i pm så lägger jag till.

Saknar alla. Och saknar tråden :( Det var jobbigt att plocka bort den.


mvh Stefan
 
  • Gilla
llehs och 13 till
  • Laddar…
Hej Stefan, gott att höra att du är "alive and kicking"!

https://www.youtube.com/watch?v=ljIQo1OHkTI

Det där med att flytta tar mer på krafterna än man tror, det märkte jag också när vi flyttade två gånger på ett halvår.
Medan man håller på går det bra, men efteråt känns det som man är mitt i en utmattningsdepression.
Och om du var lite krasslig redan innan också...

Ta hand om dig, ta det lugnt och njut av att du slipper en himla massa vårjobb nu :)

//Pelle
 
Skönt att höra att du tar dig framåt! :)
 
Hemmakatten
Bara på grund av dig, Stefan, ska jag gå med i Facebook i morgon. Lite också för att jag har släkt (framförallt två brorsdöttrar som går på college o inte skickar mig mejl längre) på lite olika håll som tycker jag ska t steget in i Facebook-världen.

Så i morgon tar jag det stora FACEBOOK-STEGET (trots att jag vägrat så många år) Skickar ett PM med mitt Facebook-namn.

Härligt att höra av dig och att flytten verkat gå bra. (Jag saknar också din stora tråd.)
 
Din tråd var tillbaka sedan någon månad tillbaka, det var bara det att den hamnade så långt ner i listan när jag hade raderat så många inlägg.

Nu sammanfogade jag de båda trådarna.

Jag hoppas att du tittar in här då och då i alla fall och hälsar på oss som inte använder Facebook. :)
 
Ja, man blir ju orolig när inga uppdateringar kommer :)
 
Stew skrev:
Hallo. Allt är väl här. Börjat komma igång i nya lägenheten. Verkar vara ett bra område. Just nu är det ganska bra med sjukdomen. Kan äta normalt.
Gjorde min dag så långt Stefan :) Fortsatt lycka till!!! Har också gått och undrat hur det är med dig.
 
Stefania Binasensis. ;)
 
  • 1402421340758.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
nån som hört av stefan på länge?
 
  • Gilla
Kromo och 7 till
  • Laddar…
Sammanfogar trådar.
 
  • Gilla
sir_erken och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.