Svar: 11 meter
Hjälpredan från Nilfisk är värd att beundra,
den skulle öka tempot hemma från 0-100
Listan på saker som behöver högtryckstvätt
är rätt knäckande lång rätt och slätt
Badtunnan, plåttaket, terassen och båten likaså
behöver en rejäl dust med trollerimaskin som är blå
Med två barn och ett tredje på väg räcker tiden inte till,
hjälp på traven ger oss chansen att bara få sitta still!
 
Svar: 11 meter. (15 med teleskopröret)
Våra bilar blir inte rena, beror främst på vår enkla gardena. Lite bättre tryck i röret, skulle göra susen för humöret.
 
Redigerat:
Rätt svar: X = 11 meter.

Motivering.
Min nuvarande högtryckstvätt är gammal och slö,
när som helst kommer den att dö.
Älskade som få kräver den en ersättare med klass,
då skulle en Nilfisk komma väl till pass.
 
X 11 meter!
Jag skulle så gärna vilja vinna denna till min man för att underlätta arbetet ute i trädgården för honom, då vår har gått sönder!
 
Svar: 11 meter

Sitter vid datorn här hemma,
och funderar på ett dilemma.
Känner mig som en gammal Rambo......
Jag behöver en kraftfull extra sambo.
Hus, bil, båt............ja, det är ganska mycket.
Det perfekta vore en Nilfisk,
som kunde hjälpa mig hålla trycket!
 
Angående frågan så är den lite svårtolkad.
Strålen kan spruta 11 meter men om man lägger till de ca:4 meter som teleskopröret är blir den totala räckvidden 15 meter.
 
Svar x
Med stall, transport, villa och leriga hästtäcken. Då behöver man en vän i nöden som fixar stallrengöringen. Är absolut bästa hjålpen ut och invändigt i hästtrailern. Spola av leriga hästtäcken emellan varven och före tvättmaskinen. Ser till att altanen är riktigt ren före inoljningen. Bilen behöver en omgång i hjulhusen och underredet. Stenplattorna runt huset får sig även en omgång höst och vår. Min nuvarande är 10 år och har fått lite ålderdomhosta och matthet i trycket. Så en blå hjärtevän skulle sitta perfekt inför vårstädandet här och där.
 
Svar. X, 11 meter

Finnes: En skitig balkong och tråkig veranda. För att inte nämna de skitiga stenarna som välkomnar besökare vid entrén.
Sökes: En fantastisk vän från Nilfisk som kan göra arbetet både roligare och lättare. Så trä som sten kan skina likt solen vid bästa högtryck!
 
Svar: x 11 meter

Motivering:
Vårt stora gula hus har blivit grönt
Att skura med borste är knappast lönt
Vår blåa bil är till största delen svart..
Inget man löser med trädgårdsslangen och en kvart
Altanen ser ut som mossbeklädd mark
Ska man få bort det måste man vara stark..
Smuts, mögel och mossa får smisk..
Med outtröttliga hjälpredan från Nilfisk.
 
Svar: 2. med teleskop röret blir det 15 m

Jag behöver verkligen en ny högtryckstvätt. Den gamla sjunger på sista versen, den vill verkligen gå i pension om vi säger så. Som ensamstående med villa, bil och veranda, så behövs det bra grejer för att få iordning allting på våren, denna skulle verkligen underlätta allting, :). Håller tummarna till max!!
 
hej
mitt svar x 11 meter
skulle verkligen behöva en slipper man slita och gno i onödan
hoppas på turen
 
svar: X. 11 meter

Säsongen börjar snart att man ska göra fräsch här hemma och jag har fått uppdrag att hjälpa mina grannar men denna så skulle jag hjälpa de stackars människorna och mig själv. :)


bloodsband@live.se
 
15 m
En stor björk på ena sidan av huset och en kastanj vid den andra gaveln = mycket skräp på taket som måste bort regelbundet för att inte börja "grönska". Altaner och stenläggningar behöver likaså en rejäl tvätt regelbundet för att se snyggt ut. Bilar och båtar blir faktiskt renare med hjälp av bra maskiner än med handkraft, så ja, tack , jag vill gärna vinna Nilfisken.
 
Svar: X = 11 m

Nilfisks Högtryckstvätt räddar oss från benbrott och andra fallolyckor!
Nyinköpt skärgårdsstuga står på berget. Där frodas mossa och lavar, som blir såphala när det regnar, och som också i torrt tillstånd plötsligt glider iväg under fötterna. Berget omkring stugan måste göras fritt från vegetation några gånger per säsong. Ett jättejobb!. Kungen af Nilfisk hälsas hjärtligt välkommen till stugan!
 
På fråga 1 svarar jag: 15 m

På fråga 2, svarar jag med en bild. Här ska jag ligga och sola i sommar. Men som den ser ut, ligger jag hellre kvar i soffan och drar ner rullgardinen så jag slipper se "trädgården"!

MVH // Eva

trädgård.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.