Svar: X, 11 Meter.

Motivering: Det här är mitt tak!
taket.jpg
 
Svar: X (11m)

Motivering:
För att bilen, båten och trallen skall vara lika söta som jag behöver jag en rejäl högtryckssak
 
Svar 15 meter.
Motivering:
Stegen är kastad.
 
X 11 meter
Nilfisk, för dig som vill nå nya höjder med bra tryck i slangen.
 
Svar: X När jag skulle tvätta av mina vinterdäck igår fungerade inte min högtryckstvätt. Notera att den var av ett annat fabrikat. Saknade tvätten.
 
Svar: X 11m
grönmossig beläggning runt hela huset och grönt tak.... :-/
 
Svar 11 m och en räckvidd till 15 m. med teleskåpröret.
Jag låter bilderna tala för sig självt. Trädäck, husfasad, trädgårdsmöbler och ett staket behöver en uppfräschning.
20140325_075933.jpg 20140325_080003.jpg DSC04293.jpg DSC04293.jpg
 
Redigerat:
X 11m

Nu till våren har jag planerat att tvätta 60m stödmur inklusive staket och inser att min gamla tvätt har stämplat ut! Utöver detta så har jag även behov av en taktvätt och med 45º takvinkel låter detta som ett mycket attraktivt alternativ.
Mycket som ska göras och det blir ett bra test av systemet!
 
Svar:X
Då det finns 2 mopeder en bil och ett hus som ska säljas inom ett år så behövs allt tvättas rätt akut så hadde man vunnit denna spar jag en bra slant och får en grym högtryckstvätt :)
 
Svar: 11 meter upp i luften.
- Inga fler lån!
Grannen har sagt i från.
- Ni kan egen högtryckstvätt köpa och inte på min nöta.
Vår kassa som är skral gör att vinna blir vårt enda val.
 
Svar: X (11 meter)

Min gamla högtryckstvätt från Alto är glapp och ibland funkar den och ibland inte. Rejält störande. Om jag får en ny så kan jag donera min gamla till någon granne med bra tålamod.
 
Svar: X, azzå otroliga 11 meter !!!

Jag skulle ge NILFISK-bästa-tryck till min pappa,
som tack för jag å mina 2 ungdomar får komma till han å tvätta av våra bilar:wow:
Slippa slang å munstycke som ALLTID har en spricka i sig hur försiktig man än är !!!
 
Mitt svar: X 11meter.
Motivering: vi har högt tak som det tyvärr växer mossa på och jag vill ju inte någon ska ramla ner och jag vill inte ha mossan på vårt 3 år gamla tak kvar. Detta vore lösningen! med denna skulle vi spara massvis tid oh arbete och istället kunna ägna tiden att leka med våra 4 barn, kanske vattenkrig???
 
1- 15 meter
Med denna till hands, går vårstädningen som en danas.
Altan och plattor blir skinande rena,
sen kan vi där njuta och även sola bena!
 
Svar: X (11 meter)

Efter att ha smygt runt här i åratal så har jag äntligen fått en anledning att registrera mig. Vi flyttade från en lägenhet till vårt nybyggda hus i höstas, och när trädgården blir färdig i vår så kommer bankkontot att vara tomt. Men trots det är det många saker som måste köpas när man aldrig bott i hus tidigare. Så det vore skönt att istället FÅ en högtryckstvätt så att man kan hålla både bil och altan rena.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.