Svar: X (11m)

Ungarna har sina vattenleksaker så nu behöver också pappa en liten leksak
 
X. 11 meter.
Vem vill INTE ha en...?
 
Svar: 11 meter
Med den här kan jag köra så hårt jag vill.
Och inte behövs någon bensin därtill.
Vänster, höger, backa och sladda.
Roligt att den till och med mossan kan kvadda.

Jag hade en liten tvätt förr som jag glömde ta in i tid så den frös sönder. Allt med trädgården sköttes av maken men sen jag blev änka har jag tyvärr gjort många tabbar som kostat mig pengar.
 
Svar: Höjden är 15 meter. Svarar alltså nummer 2.

Jag jobbar hårt i jordbruket dag som natt och skulle behöva en sån hära högtryckstvätt att spola av traktorn med och lite annan utrustning. Har funderat på en länge men plånboken har sagt stopp. Skulle bli överlycklig om jag vann!
 
svar: X
För att jag just nu inte äger någon högtryckstvätt och är verkligen i behov av en då jag har både fasad, altan, tak och bilar som behöver tvättas!
 
Svar X, 11 meter

Min motivering är att mina behöv är så oändliga och resurserna begränsade eftersom frugan är arbetslös, köpte för ett drygt år sedan en mexikåk från -74 med fasad som behöver tvättas, altan på baksidan med danska sjästensplattor där mossan ätit sig in i varje por och på framsidan en stensatt garageuppfart som har ogräs mellan varje sten.

Som om detta inte räckte behöver jag blåsa rent gavelspetsarna innan målning, de är speciellt utsatta eftersom de är utflyttade i liv med vindskivorna. Sedan har vi det här med slipers, det är sluttningstomt och trädgården är full med slipers som kantdekoration och trappor på tomten har byggts med slipers och dessa är givetvis mögelslemmiga efter 40 år och måste hållas efter. Jag hoppas verkligen att mina behjärtanvärda skäl räcker för att jag skall vinna tvätten.
 
X 11 meter
Taket är fullt av mossa, och sambon är biolog så att använda gift är inte ett alternativ, med denna så kanske man kan både bli av med en surdeg och få semester.
 
Svar: X

Vi ska bygga vårat hus iår, och med en dotter på 11 dagar kommer både tid o pengar att gå åt!
Denna högtryckstvätt skulle vara en härlig bonus:)
 
Svar: X. 11 meter

Vi är i stort behov av en högtryckstvätt. Jag är reumatiker och behöver bilen för att ta mig överallt och bilen blir snabbt smutsig och i nuläget måste vi åka till mina föräldrar för att kunna tvätta den. Eftersom vi precis köpt ett hus skulle det även passa bra för att tvätta taket på uterummet och trädäcket.
 
hosaby

Svar: X, 11 m. (plus 4 m med förl.)


MITT STÖRSTA BEHOV I DENNA VÄRLDEN,
ÄR ATT FÅ RENT VID DEN EGNA HÄRDEN !
NILFISK ÄR TVÄTTEN SOM ALDRIG GÅR BET,
LÄTTARBETAD MED "TRYCK" OCH KVALITET.
OCH VINNA ÄR JU ETT SÄTT ATT SPARA,
SÅ ENKLARE KAN JU INGET VARA !
 
X: 11m

Utanögtrycstvätt är man ju bara en halv människa. :D
 
Svar: X 11 meter (en luring, eftersom räckvidden är 15 m...)

Motivering: Vår altan ligger underbart i söderläge, men vi använder den inte så mycket eftersom vi har ett stort träd som breder ut sig så att fåglarna bajsar ner våra altan och alla möbler, och dessutom släpper ifrån sig något kladd som gör det otrevligt att sätta sig i möblerna. Med en högtryckstvätt skulle det vara en baggis att tvätta av både altan och möbler, så att vi kan njuta av sommarens sol på altanen!
 
Svar: X, 11 meter

Som nybliven husägare hittar vi nästan dagligen nya skar som kräver underhåll, och de tidigare ägarna av huset var väldigt generösa med trallbyggandet varför detta kommer att vara en stor utmaning framöver. Vi behöver all hjälp vi kan få.
 
Svar: X 11 meter

Vi har precis byggt klart vårt nya hus och nu väntar trädgård med stenläggning och stort trädäck.
Vi har aldrig ägt en högtryckstvätt men den skulle ju komma till stor nytta här hemma.
 
Svar 2: Strålen kan spruta upp till 11 meter och med teleskopröret får du en räkvidd på 15m, dvs du kan spruta vatten 15m.
Mitt motiv till att jag borde vinna är att jag har en liten Kärcher tvätt som har gjort sitt och dessutom har jag aldrig tyck att den är bra speciellt inte terrsasstvätt utrustningen. Det vore kul att få tvätta min altan i år med utrustning från Nilfisk samt framför allt få ett bra resultat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.