Status
Tråden går ej att kommentera.
Mycket bra med m.nu!
 
Kan bara meddela att min kod funkar :)
 
  • Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Kumlaekeby: har du fått info om hur länge den är giltig?
 
Gjorde kanske fel nu! :( Jag både skickade PM och betalade in till Barncancerfonden ... Hoppas jag inte strular till det!

Har dessutom försökt skänka pengar två gånger nu men får inget SMS från dem?!
 
Redigerat:
pixipixiL skrev:
Kumlaekeby: har du fått info om hur länge den är giltig?
Till nästa fredag förutsatt att den inte sprids!
Ett tips är också att ordinarie priserna på vissa produkter är på väg upp så jag skulle inte vänta in i det sista med att lägga min beställning ;)!
 
KristoferL skrev:
Gjorde kanske fel nu! :( Jag både skickade PM och betalade in till Barncancerfonden ... Hoppas jag inte strular till det!

Har dessutom försökt skänka pengar två gånger nu men får inget SMS från dem?!
Det är lungt det kommer säkert, sen är det ju inget tvunget.
 
Jag har skänkt pengar nu. Det var det absolut värt! Nu väntar jag bara på koden :)
 
Johan_A_M
Stort stort tack för att du fixat med detta!!!
 
ullberg
KumlaEkeby skrev:
Jag har startat en liten insamling på barncancerfonden som heter "Samköparna" på barncancerfondens hemsida.
Länken är denna [länk]

Där klickar ni på fliken "Ge mobil gåva" Sen skriver ni in erat byggahus alias samt för och efternamn i kolummen "Namn i givarelistan"
Markera vad ni vill skänka 20-50-100-200 och skriver in erat mobilnummer och trycker betala med mobilen så får ni ett sms.
Sen behöver ni bara svara på det sms:et för att gåvan ska vara genomförd.
Det tar ungefär 5min från det att ni gjort detta innan erat namn dyker upp i listan.
Ingen ser hur mycket man skänkt utan bara att man gjort det!
Men på detta visas skapas det ju en trevlig namnlista som jag sen bara kan copy pasta och mail butiken alternativt att dom går in och kollar listan på barncancerfondens hemsida :)!
Det där var ju ett osedvanligt trevligt initiativ. Trots att jag inte råkade vara med i detta samköp tyckte jag man kunde göra ett litet bidrag till bcf.

Inser dock i efterhand att jag kanske förvirrade namnlistan något (map. det jag fetstilat ovan), det var inte alls min mening. Jag ska inte ha någon kod utan ville bara uppmuntra ett bra intiativ med såväl samköp som välgörenhet.

Kul också att m.nu blev leverantör, jag har handlat av dem ett par gånger tidigare och har bara positiva erfarenheter!

/U
 
  • Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Johan_A_M skrev:
Jag måste fråga er som redan har byggt ut era hem med hemautomation. Om jag nu vill köpa på mig en hel del prylar så klurar jag på översvämningsvarnarna. Hur många ska man ha? En under kyl/frys/tvättmaskin vardera? Bor i lgh nu men inom kort ett hus på ca 200 kvadrat med källare som innehåller tvättstuga.
En https://www.m.nu/flood-sensor-fibaro-p-1173.html under varje maskin som är inkopplad är väl det optimala. Sedan kanske man för budgetens skull får köra med en sensor i tvättstugan och en i köket (om nu maskinerna står relativt nära varandra) och hoppas att översvämningen inte blir alltför omfattande om det händer något... ;) Har man t.ex. kyl och frys bredvid varandra och plastskydd under så går det säkert att placera sensorn så att den triggas vid haveri med respektive maskin.
 
  • Gilla
Johan_A_M
  • Laddar…
Jag är också intresserad, eller ja, egentligen min make... 😛 jag själv förstår mig inte på teknikprylar.
Hade tänkt vänta lite med inköp till nybyggda huset men kanske värt att slå till redan nu. Jag pm:ar!
 
  • Gilla
Snablis
  • Laddar…
Johan_A_M
n0ir skrev:
En [länk] under varje maskin som är inkopplad är väl det optimala. Sedan kanske man för budgetens skull får köra med en sensor i tvättstugan och en i köket (om nu maskinerna står relativt nära varandra) och hoppas att översvämningen inte blir alltför omfattande om det händer något... ;) Har man t.ex. kyl och frys bredvid varandra och plastskydd under så går det säkert att placera sensorn så att den triggas vid haveri med respektive maskin.
Tack! Tror jag passar på i det här inköpet att köpa fyra, kom på att jag kommer vilja ha en frysbox i källaren med... Blir nog ett riktigt ordentligt inköp det här, tur att sambon är bortrest ;)
 
Stort tack till trådskaparen, nu är beställningen gjord och jag har spartat 1232 sek, ser att jag då solidariskt sätter in 200 till barncancer fonden! Får se ifall man gör en till beställning innan tiden går ut :)
 
Superbra jobbat! Jag har fått koden redan men har inte möjlighet att skänka pengar via mobilen (jobbtelefon). Ser att det går att ge pengar med kreditkort också, hoppas namnregistreringen fungerar ändå? Tack till TS och m.nu

Gäller rabatten även icke fibaro z-wave?
 
Har också jobbtfn men det ser ut som det går att betala in på annat sätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.