Svar: 1
Vi är i full färd med att planera vårat nya hus som skall vara klart till sommaren. Tänk att få kröna vårt nya kök med en cool vin kyl! ;)
 
Rätt svar: 1

Mat och dryckintresse är ett stort intresse för mig och min blivande fru.
Tänk om man fick ge hemme denna fantastiska kyl i morgongåva!
 
Vad kan vara coolare än att ha en winecooler ;-)
Äntligen kan vinet serveras i rätt temperatur om jag vinner denna ;-)
 
Svar 1: Ölkyl
Har absolut ingenstans att göra av den i vårt nuvarande kök - så om jag vinner denna har jag ännu ett argument att bygga om köket! :)
 
Svar nr 1

Jag ska snart göra om mitt kök och jag har länge önskat att jag hade en vinkyl. Har ALDRIG vunnit något förut:p
 
Svar: 1

Motivering: Jag borde vinna kylen då jag skall göra om mitt kök och för att slippa passbitar hellre fyller ut med en sådan perfekt manick som en lite vinkyl. För vad är ett kök utan lättillgängligt vin?
 
Rätt svar: 1. Ölkyl

Mina flaskor står uppe på väggskåpen i köket. Man kan lätt tro att det är gamla fina årgångsviner jag har när flaskan jag tar ner är täckt av damm och lite spindelväv, men det smakar mest som rumstempererat blask. Med en vinkyl behöver jag inte längre skämmas för att servera ur stekflottiga vinflaskor.
 
image.jpg
 
AnneFi
1.ölkyl

I huset som jag och sambon äger,
Förvandlas alla viner till vinäger.
En supersnygg vinkyl skulle vara bra att ha,
Så att drycken till festen smakar bra.
 
Svar: 1, ölkyl

Håller på att bygga upp vårt nya kök och jag trodde att jag lyckats få in alla skåp, vitvaror och funktioner som vi ville ha. Var supernöjd med planen till dess att jag öppnade den här tråden...

Tanken på en ruskigt snygg vinkyl har fastnat i mitt huvud och jag skulle bli otroligt glad om ni kunde hjälpa mig att bli helt nöjd med vårt kök. Det vore en välgärning som skulle ge avkastning de närmaste 20 åren!
 
1 Ölkyl
Har alltid sagt till min fru att vi inte behöver en vinkyl då vi inte har några flaskor att fylla en 60cm-kyl med. Men med denna smala skulle jag nog kunna klara att hålla den välfylld, och samtidigt göra min fru lycklig(are)...
 
1 Ölkyl.

I juni är jag inte längre gravid och då ska det njutas av vin! Som jag längtar! Både efter att träffa den nya människan i min mage men också efter gott rött vin. Men efter 9 månaders avhållsamhet så lär det räcka med ett glas, och då ska jag satsa på riktiga finviner, i perfekt temperatur. Kanske tack vare en vacker vinkyl från Vinkylen.se!
 
Denna veckan var det ovanligt svårt att välja en vinnare för det var många bra motiveringar. Men efter noggrant övervägande har vi valt ut anders_nilsson som får både en fin födelsedagspresent när han fyller år i mars (grattis i förskott) och roligare nytta för 20cm-utrymmet i köket. Stort grattis!

Motivering: Jag tycker jag borde vinna den för jag har ett 20 cm skåp som är rätt oanvändbart i köket och det vill jag byta mot den här vinkylen. Dessutom fyller jag år nästa månad så det vore trevligt att ha lite flaskor redo i köket att servera gästerna.
 
  • Gilla
troback och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.