1 ölkyl
till påsken ska vårt nya kök in
hade ekonomin tillåtit så hade jag köpt en sådan här men vi fick prioritera,
den hade passat perfekt i våran planlösning
 
Svar 1 ölkyl
Hade varit en glädje att slippa ljummen rose och chardonnay till sommarens grillsäsong-
 
Svar: 1. Ölkyl

Motivering: Låt mig också få förvara något med lite klass för en gång skulle. Rött vin i skafferiet och vitt i kylskåpet. Jag känner inte att det är direkt värdigt :).
 
1. Ölkyl
Tänk marockanskt 3D-kakel på golvet, svarta underskåp, vita överskåp, vitt kakel 10x10 med mörka fogar, rostfria vitvaror och som pricken över i:t en supersnygg vinkyl. Det är i alla fall så tänkte ha det i vårat nya kök vi precis har börjat bygga!:)
 
Rätt svar : 1 - Ölkyl

Med tillökning i familjen på gång och byggstart i vår av vårat nya hus skulle denna skönhet passa in :)
 
Rätt svar:1
Den 22/4 -2014 ska förhoppningsvis vårt första barn komma och jag och min sambo är mycket spända och förväntansfulla inför detta.
Min sambo är en vinälskare och har saknat ett glas vin under graviditet.
Vad hade varit bättre än att kunna förvara våra viner i en perfekt tempererad vinkyl och kunna avnjuta dessa när tillfället ges(om det blir något sådant :) ).
//sambo till en gravid kvinna
 
Svar 1 Ölkyl

Åh vilken snyggt designad vinkyl ! Efter 7 sorger o 8 bedrövelser i mitt hem vore det ett helt fantastiskt "piggelinpiller" att få äga en sån ,, jag har drabbats av stora vattenskador, översvämning, inbrott o arbetslöshet ,, som ensamstående är det ett tufft slag men jag står fortfarande upp - kämpar på !
Det vore otroligt trevligt att få bjuda sina vänner på ett kylt , gott vin med exakt temperatur till en go fisksoppa ,,
( bifogad bild visar en start på översvämning i källaren )

Den skulle vara så snygg i mitt kök
- en stilren design i rostfritt stål
Inte för stor, inte för vräkig,
bara snygg utan en massa "prål"
vinkylen.se har vinsten som är helt rätt
en Climadiffkyl skulle göra köket komplett !


image.jpg
 
  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
Rätta svaret är 1.
Hellre en vinkyl än en 15cm passbit i det nya köket :)
 
Jag tycker inte det känns bra att min son, snart 2 år, är så nyfiken på skåpet med whisky och cognac. Mkt bättre då att han får ägna sig åt vår nya vinkyl och dess innehåll.
Rätt svar: 1
 
Rätt svar :1

Rätt temperatur vill man ha på drycken i sitt glas,
en kyl från vinkylen.se förgyller varje kalas.
 
Svar 1: ölkyl.

Jag tycker jag borde vinna den för jag har ett 20 cm skåp som är rätt oanvändbart i köket och det vill jag byta mot den här vinkylen. Dessutom fyller jag år nästa månad så det vore trevligt att ha lite flaskor redo i köket att servera gästerna.
 
Svar: 1 ölkyl

Denna vore perfekt, då vår vanliga kyl inte brukar ha plats för mer än en vinflaska i taget.
 
svar: 1. Ölkyl

motivering: passar perfekt till kÖket i vÅrat drÖmhus som vi hÅller pÅ att bygga nu. Det finns till och med en perfekt plats fÖr den bredvid kyl och frys dÄr vi hade behÖvt bygga en platsbyggd hylla fÖr att fylla ut men denna skulle passa mycket bÄttre dÄr.

/Ola E.
 
D09
Svar 1

Har länge funderat på vad jag ska göra med denna ytan sen jag hastigt möblerade om planlösningen i köket 🙀

Visst saknas det något?

ImageUploadedByByggahus.se1392667362.142661.jpg
 
Rätt svar: 1
Motivering: Varför inte byta ut det tråkiga handduksskåpet mot en cool vinkyl! ;-)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.