1: Ölkyl

Svårt att motivera något som alla borde ha men visst skulle det vara fint att äntligen få både ordning och rätt temperatur på vinsamlingen!
 
1 ölkyl

Borde vara standard i nya kök, men tills dess får jag fixa det själv med denna perfekta vinkyl. Den är så snygg så den kan platsa som en del av barskåpet också.
 
1. Ölkyl
Yes, hade varit nice i köket
 
Nyförlovade dottern och hennes italienske vän njuter ofta bubblande prosecco. Skulle gärna se att jag dem denna kyl fick ge! Vännen skulle garanterat le! Skulle passa perfekt i deras minimala kök. Årets bästa förlovningsgåva kan jag garanterat lova!
 
Tävlingssvar: 1. Ölkyl
 
Svar 1

Men jösses. Precis ett sånt hål har vi i vårt kök från 2006. Hålet skapades då vi bytte diskmaskin..så en vinkyl skulle ju verkligen piffa upp.
 
Som en dröm när jag är vaken,vardagslyx för mig och maken
 
Låt mig låna lite från Julius Cesar. Han skulle nog förtjust uttryckt sig som följer: "Vini vidi vici!" (eller på ren svenska "Vin, jag såg, jag segrade!")
 
Svar:1

Skulle sitta finfint med en delikat vinkyl infällt i mitt whiskyskåp. Som ett smäck så att säga
 
Rätt svar är nr 1.

Med denna underbara vinkyl i köket, skulle båda jag och mina barn förvara vår dryck med stil.
En och annan Chablis skulle blandas med alkoholfri processo och fil.

(ååå vill verkligen verkligen vinna :)) Mvh Yvonne
 
Svar 1

Jag vill bli en vinare!
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Rätt svar är är 1,

När vi nu är klara med färdigställandet av vårt nya kök (tog ett år) så saknas egentligen bara en vinkyl som kan ta emot alla de inflyttningsflaskor vi fått av nära och kära. Så vi kan bjuda in till riktig fest och bjuda på rätt temperatur på vinet till våra vänner :)
 
Svar: 1. Ölkyl

Nya köket till det vårat första hus är beställt, vore helt perfekt att fira både köpet och nya köket med en flaska Appassimento hur vinkylarnas vinkyl. Vinkyl var det som vi snålade in på när vitvarorna beställdes, den skulle sitta som en smäck.

Mvh
Robert
 
Svar: 1 Ölkyl

En liten vinkyl skulle sitta perfekt i vår kommande köksö. Inte bara av utrymmesskäl utan även pga att konsumtionen inte kräver en större kyl än att jag kan ha sju flaskor hemma.
 
Svar: Ölkyl.

Skulle sitta som handen i handsken i vårt kök!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.