2 personer vinner presentkort hos DesignTorget!

designtorget2.png

Lyft hemmet genom att fräscha upp inredningen. DesignTorget är känd för sina trendiga och smarta lösningar för hemmet, och denna veckan tävlar vi tillsammans med dem ut 2 presentkort á 1 000 kronor vardera.

Totalt värde: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Designtorget lyfter fram svenska illustratörer och formgivare med grafiska tryck i limiterad upplaga. Vem är ny för i år?
Svaret hittar du här: designtorget. se

1. Lisa Billvik
X. Sara Berner
2. Julia Nielsen

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 14 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Designtorget. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Designtorget för att de sponsrar den här tävlingen.
 
D09
Svar2

Min sambo tycker att vårt hus påminner om ett sjukhus med vita väggar och ganska tomt på väggar etc

Skulle vara kul att ge henne ett presentkort så hon får piffa till det lite :)
 
Svar X : Sara Berner.

Mitt i flytten från lite lägenhet till stort hus. Så lite ny design för att fylla upp några av alla tomrum skulle vara väldigt uppskattat.
 
Svar x : Sara Berner

Min fru tycker att jag överraskar henne för sällan.
Om jag skulle vinna denna tävling skulle jag kunna överraska henne med fina saker från Design Torget
 
Svar: X, Sara Berner

Då det känns som om man bor mitt i Schyfferts och Lindströms pjäs "Ljust och Fräscht" känns det som att en spark i rö--n vore bra för att få in lite färg och stil i huset.
 
Svar: X, Sara Berner

Min pojkvän bygger nytt hus efter att hans förra brann ner till grunden. Snart blir vi sambos och ska bygga upp ett nytt liv och ett nytt hem tillsammans. Livet går vidare.
Då vore det fint med ett presentkort från Designtorget för att hitta de där roliga detaljerna som ger det lilla extra till hemmet.
 
svar X, Sara Berner

I sommar får vi vårat tredje barn. Skulle vara kul med ett presentkort och få köpa lite nya saker till nya barnrummet. Tråkigt att bara ställa in ärvda saker från storasyskonen
 
Svar: X (Sara Berner)

Motivering: För att jag har 46 kvadratmeter vardagsrum med helvita kala väggar.
 
Svar X. Sara Berner

Min dotter på 5 år önskar sig ett nytt rum eftersom hennes inte blivit vidgjort sedan 60-talet och med inredning från Designtorget skulle vi vara en bit på väg mot hennes drömrum.
 
Redigerat:
Svar X. Sara Berner

Jag bor i Falun och är grymt less på allt vad kurbits och dalahästar heter. Vårt hem behöver modern design.
 
X. Sara Berner

Åhhh! DesignTorget har flera otroligt fina saker som verkligen skulle komplettera mitt hem!
I våras hittade jag det hus jag drömt om under många år och då bestämde jag mig för att
även om jag är en ensamstående, medelålders kvinna så klarar jag det - jag fixar att bo i hus själv.
Och det gör jag faktiskt så här långt. Har gjort saker som jag aldrig trott jag skulle klara.
MEN min lön går förstås mest till "nyttiga" saker som vattenpump, snöskyffel, ved och annat
snarare än till "flärd"
Så en liten present till mig; vackra saker från DesignTorget - skulle jag allt vara värd!
 
x. Sara Berner
Vi håller långsamt på att renovera hela huset. Vi är i grunden lite försiktiga vid tapet- och färgval men det hade varit roligt att i åtminstone ett rum våga sig på något häftigare. Något från DesignTorget hade varit givet!
 
X. Sara Berner

Älskar att shoppa loss vid de tillfällen jag får att besöka Designtorget. Har genom åren samlat på mig småprylar i grön och svart metall att hänga saker på väggen på. Har sett några nya nu som jag gärna skulle göra en resa för att få känna och nypa på innan någon så småningom hamnar i den härligt mönstrade kassen. Med presentkort i hand blir det en resa in i drömshoppingland!
 
X. Sara Berner

Klart jag vill vinna! Alltid kul med nya snygga saker till hemmet.
 
Hej!

Svar: 2. Julia Nielsen.

Motivering: Nyseparerad och jag har lämnat alla prylar i den gamla dåliga atmosfären, men jag är så så lycklig! Nu bygger jag upp mitt liv och jag har sagt åt mig själv att jag ska bara köpa kvalité, bara i min ögon vackra saker. Kostar det mer, så får jag spara längre helt enkelt! Det vore så kul att få vinna detta perfekta pris!

Med vänliga hälsningar
//Susann :D
 
  • Gilla
cust3000
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.