svar 1, 60 cm

motivering:
min allra bästa vän håller på att renovera sitt hus och med småbarn har de inte alltid så gott om pengar, så skåpen skulle bli världens bästa 35årspresent till henne och familjen!
 
Rätt svar är 1) 60

Motivering:
Denna vinst är ju helt underbar,
särskilt för mig som ett tråkigt badrum har.
Tänk att varje dag få gå in i ett badrum som är riktigt snyggt,
och som ens gäster kommer tycka är trendigt och fräscht – det känns tryggt.

Vitt sett vill jag gärna ha om jag skulle ha turen att vinna.

Håller tummarna :)
 
Rätt svar är 1, 60 cm.

Iom att annat är skabbigt i huset så skulle det vara på sin plats att få fläska till med något nytt!
 
Svar 1 - 60 cm

Kaklet löst, tapeten me',
på toan man sitter och gungar på sne.
Bygga om med Noro vore ballt,
istället för en kran med bara kallt
i detta gamla badrum från nittonhundrafyrtiotre!
 
Rätt svar: 1 60 cm

Att renovera ett gammalt hus är underbart. Recyklar och loppar massor av material för att få den tidtypiska känslan.
MEN - badrummet vill jag ha nytt fräscht och supersnyggt.

Bygghemma.se's lyxpaket är något jag aldrig skulle ha råd med men önskar mig så innerligt. Gjorde dessutom "misstaget" att rita in Noro Z-600 i min cadritning - och kan ni förstå hur osannolikt perfekt det passar i mitt badrum?! Håller tummarna stenhårt nu!! (y)
 
Rätt svar: 1) 60 cm
Noro Z-600 man bara måste beundra,
då möblerna är praktiska och stilrena och även moderna,
därför jag dem vinna så gärna,
då vi ett hus ska bygga,
och ett badrum med möbler måsta fylla,
då vi alltid byggahemma.se kommer hylla!
 
1. skåpen är 60 breda.

vi har köpt nytt hus där säljarna inte gjort ett rätt med badrummet de gjorde ordning förra sommaren. ingen fuktspärr alls, felmonterad golvbrunn, vattenrör som kommer uppifrån golvet, kakel och klinker som är skavt och otroligt fult. dessutom har de satt in den gamla toastolen och handfatet. så otroligt fult! det hade varit en lättnad att få vinna lite snygg inredning. att göra badrummet godkänt kommer att kosta oss tillräckligt ändå!

håller tummarna stenhårt för årets första julklapp!

:D
 
1.60 cm

Mitt gamla badrum är fult, jag behöver sätta till knutar, det skulle må bra av att jag inte prutar, på inredningens kvalitet och hållbarhet och så långt jag vet, är det väl ingen hemlighet, att Noro Z-600 har just det."
 
1) 60 cm

Motivering:
Vårt badrum från 76 i senapsgult och grönt är allt annat än skönt.
Dåligt med plats för saker vi har, skåpen söndervittrade – ingen förvaring kvar.
Byggahus.se kan hjälpa oss, det skulle så mycket bättre då,
om vi hade turen att tidlösa, funktionella möbler från Noro få.
 
R
Svar 1 = 60 cm

Varför jag borde vinna? Jag har säkert ingen större anledning än någon annan här egentligen, men jag har många gånger tänkt att göra iordning badrummet, så kommer dock något annat emellan jämt. Det vore bra att få en anledning att ta tag i det där eländet, har jag grejerna stående så ökar ju motivationen, om man så säger. Sedan får jag väl dra till med klassikern, vilket förvisso är en sanning, om att jag aldrig vunnit en tävling och det vore ju rasande trevligt att för en gångs skull få göra det.
 
Svar: 60 cm

Vi renoverade vårt stora badrum för 3 år sedan. Bilade upp golv, rev asbestplattor i taket, rev bort väggar och gjorde allt från grunden. Våra hantverkare tog 3 månader på sig medan vi var helt utan dusch- och tvättmöjligheter.

Vi hade då en tvååring och en fyraåring. Många många kvällar spenderades i kakelbutiker, badrumsbutiker eller på byggvaruhus. Barnen fick sitta i ett hörn av butiken och trycka i sig ett sorgligt flottigt Happy Meal medan vi föräldrar försökte ignorera tecknen på misstänkt stinkblöja så att vi hann handla färdigt det hantverkarna behövde nästa dag.
Totalt kaos...

Nu har vi nyligen skaffat oss ett tredje barn och nu har den lilla toaletten på övre plan packat ihop. Dags att renovera igen.

Vi skulle extremt gärna vilja slippa Happy Meal och blöjbyte sena kvällar i badrumsbutiker och slippa försöka välja badrumsmöbler medan tre barn samtidigt pockar på uppmärksamhet.

Att få hem ett snyggt set, färdigvalt och betalt vore en enorm hjälp och det skulle skänka våra barn lite mer näringsriktig mat att äta hemma, vid middagsbordet med lite mer harmoniska föräldrar!
 
60 cm

Handfat med förvaring är precis vad vi saknat,
tack vare NOROs inspirationsbilder har vi äntligen vaknat!
Renoveringssuget gör att pulsen ökar drastiskt,
och ett bidrag till vårt nya badrum vore fantastiskt!
 
Svar 1. 60

Jag fick en vattenskada för ca 4 år sen och nu har jag fått igen pga slarvbygge . Och jag får ingen klarhet i vem som ska stå för det, så det skulle vara en tröst i tillvaron med en enygg badrumsinredning från noro:)
 
Svar: 60 cm

B adrumsskåpen hemma möglade
Y tterst kostigt, då de bara var från 2004.
G ör vi inget direkt blir det värre, sa mannen.
G alet kändes det.
A nnars hade vi ju ett OK badrum.
H ursomhaver, ut skulle skiten.
U tan badrumsskåp får vi ha våra attiraljer i korgar...
S å jäkla fult, opraktiskt och tråkigt!
.
S edan dess har jag drömt om nya skåp
E xklusiva, snygga, smarta och stilrena!

Ä rligt talat, detta kit från Noro hade varit perfekt!
R edan nu vet jag att jag önskar ett i vitt!

B lundar och drömmer att det skickas hit, hem till oss!
Ä lska badrummet igen, ja, det skulle jag med sådan inredning
S å skönt också att få plats med saker (och slippa de där j*vla korgarna!)
T ur! Snälla ge mig TUR så att jag vinner detta! Det hade varit så fantastiskt!
!
 
Svar: 1. 60

Vårt lilla badrum behöver verkligen fixas till, det är gammalt och slitet och inredningen passar inte ens ihop. Badrumsspegeln och diverse småsaker är brunbetsade med trasigt och mycket bortslitet bets. Underskåpet till tvättstället har varit vitt men är numera missfärgat och nästan gulnat. Vackert är det inte :( Jag tror det skulle bli väldigt fint med det här härliga badrumssetet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.