Status
Tråden går ej att kommentera.
Tänkte med denna tråd försöka få till ett samköp på Fibaros produkter.
Min tanke är att alla som är intresserade kollar på dessa sidor.
www.m.nu / www.gronahus.se / http://smart-telematik.se/ / www.webhallen.se

Sen skickar ni pm till mig alternativ skriver direkt i tråden erat namn och mailadress samt vad för Fibaro produkter ni är intresserade av och antal.
Sen sammanställer jag allt och skickar en offert förfrågan på allt.
Erat namn och mailadress kommer jag inte lämna ut vid offerförfrågan till företagen, bara vilket
antal produkter beställningen gäller samt antalet intressanter.

Är det så att nån av dom kommer med en riktigt bra deal går vi vidare och jag kollar upp så alla fortfarande är med.

Sen samlar jag in adresser och sammanställer allas beställningar och vidarebefordrar det till butiken.
Alternativet skulle kunna vara att dom ger oss nån unik rabattkod till varje person det vore ju det bästa.

Misstänker att det största intresset kommer ligga på Wallpluggs,Brandsensorer,Dörrsensor samt Switchar.
Kommer även uppdatera här i tråden hela tiden vilka produkter och antal vi är uppe.
 
  • Gilla
Johan_A_M och 1 till
  • Laddar…
Just nu är det på offerten 3st Wallplugs 1st Brandvarnare 2st Dörrsensorer 1st dimmer = mig själv ;).
 
OpiMaza
Måste det vara just Fibaros produkter ?
 
Vad är tänkt deadline för anmälan?
 
OpiMaza skrev:
Måste det vara just Fibaros produkter ?
Nej det behöver det väl igentligen inte.
Men jag tror ju det är lättare att få bra pris om det är mycket av exakt samma produkt, då kan ju återförsäljaren själv deala fram ett bra pris av sin grossist.
Nyfniken skrev:
Vad är tänkt deadline för anmälan?
Min tanke var väl att göra det inom ett par veckor.
Dock skulle man ju kunna låta det gå till nästa löning om folk vill?
Bara lite rädd att tråden svalnar av om man håller på för länge innan man gör slag i saken.
Men kom gärna om synpunkter vad ni tycker ifrågan.
 
Redigerat:
OpiMaza
Ok då är jag intresserad av

3 st On/Off Socket - TKB Home
1 st Micro Switch - Aeon Labs
 
OpiMaza skrev:
Ok då är jag intresserad av

3 st On/Off Socket - TKB Home
1 st Micro Switch - Aeon Labs
Noterat och inlagt :)!
 
Är intresserad av följande:

1st 2x1,5kW Fibaropuck
1st 3kW Fibaropuck
 
Jag är också intresserad men har inte ens köpt controller än... var nära att beställa Veralite-startpaket med två wallplugs. Veran är kanske svår att klämma in här?
 
phl skrev:
Är intresserad av följande:

1st 2x1,5kW Fibaropuck
1st 3kW Fibaropuck
Noterat och inlagt :)!

p_k skrev:
Jag är också intresserad men har inte ens köpt controller än... var nära att beställa Veralite-startpaket med två wallplugs. Veran är kanske svår att klämma in här?
Nej det går väl ska jag skriva upp det och 2 wallplugs?
 
Jag är intresserad av två Fibaro Motion Sensors. Eller de kanske inte hunnit ut på marknaden när ni tänkte göra detta samköp?
 
pb76 skrev:
Jag är intresserad av två Fibaro Motion Sensors. Eller de kanske inte hunnit ut på marknaden när ni tänkte göra detta samköp?
Vet ej det är ju pågång kan ju skriva upp det så får vi se vad som sägs.
Kommit lite pm nu med så hoppas fler ansluter och vill beställa Z-wave prylar.
 
Hej. Jag är intresserad av att skaffa HC2 och ett gäng puckar. Jag håller på att bygger nytt och har kollat runt lite och är det lutar åt fabaro. Men priser är ju ganska avgörande då jag ska handla ganska mycket och kan säkert förhandla/pressa pris själv. Men intresse finns att haka på om det blir ruggigt bra rabatter :)
 
Wik83 men du får gärna skriva ner vad du är intresserad av lite mer specifikt, du kan skicka det som ett pm till mig.
Då kommer det bli lättare att pressa ner priset. :).
 
skriv upp mig med, skickar PM
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.