1. 60cm

Mycket har hänt i mitt och min sambos liv. Vi köpte hus och fick världens finaste pojke kort därefter. Efter en helrenovering av husets klimatskal så är det dags att slutföra en ny hall med ett andra badrum som vi kommer behöva då vi väntar tillökning i maj. Det skulle glädja oss mycket om vi fick hjälp med detta, det är dyrt att renovera även då man gör det mesta själv.
 
60cm

Under 1års tid har vi i vårt 50-talshus endast haft dusch i vår kalla källare och nu äntligen har vi påbörjat en ombyggnation uppe som kommer leda till en riktig toa med dusch...

Med 3 små barn hemma kommer detta projekt vara det största/bästa som hänt på länge!

MEN, ju längre in i projektet man kommer desto tydligare blir den totala kostnadsbilden. Det vore en otrolig fördel/känsla att kunna få en sådan här kvalitetsprodukt för att därigenom frigöra möjlighet till en högrestandard i hela badrummet så att helheten till slut blir det som vi drömt om sedan vi köpte huset :)
 
1, 60 cm.

Oj så bra, tänkte jag när jag såg tävlingen idá.
Detta skulle vara perfekt, till vårat badrum som nu är defekt.
En fuktskada så här efter jul, det känns inte alls kul.
Gammalt badrum med åldersavdrag, gör att vi kommer få betala nästan allt en dag.
Att vinna detta fina pris, hade hjälpt i våran kris.
Nu håller barnen sina tummar, för vinst och för hållbara brunnar.
Tack att vi alla får en chans, den som vinner komma fira med dans.
 
Svar: 60 cm

Det är ju så himla snyggt! Bra jobbat Noro!

Mvh

Peter
 
Svar: 60 cm

Badrumsrenovering står på tur men efter 1,5års mamma/pappaledighet så är inte ekonomin på topp!
Samtidigt stundar ett bröllop i vår så ett möbelpaket från NORO hade blivit den perfekta bröllopspresenten!
 
svar. 1 - 60 cm

Läckande handfat, toastol sprucken, vattenlås dusch avger lukt. Nu måste vi bygga om!
 
Tjenixen.

Mitt svar på tävlingsfrågan är: 1 (60 cm)

Min motivering:

En Smålandsjänta och en Skåning, har i Blekinge byggt nytt hus med inredningsbar ovanvåning.
Nu har vi tagit tag i detta projekt, men trots att vi gör det mesta själva är budgeten redan spräckt.
Ett badrum är ett måste på våning två, en snygg och kvalitativ inredning önskas ju såklart likaså.
För att lätta våran penning-oro, hade det varit en ynnest att få välbehövligt presentkort från Noro!
 
Svar 1 (60 cm)

Vår toalett är liten, därför skulle detta passa perfekt.
 
D09
Svar 1

Lillgrabben har lyckats pilla loss laminaten från skåpen och jag tycker inte att skåpet passar min badrumsvåg så jag skulle gärna vilja byta upp mig lite :)

Jag vet, motiveringen suger men kan inte med att vinna 2 gånger på raken :p
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren och 1 till
  • Laddar…
SVAR, 60 cm alltså NR 1

passar ju perfekt för mig och min familj som snart blir 4 :) och som håller på att bygga ut vår hus och då ska vi ha ett till lite badrum å 2 sovrum till
 
Mitt svar 1: 60cm

Min motivering: Vår 80-åriga granne var på besök hemma hos oss nyligen och fick syn på badrummet från -82. Då utbrister han "vilket fint gulbrunt porslin", då visste jag att det var dags att ta tag i det gula inreda badrummet som har passerat 30 år i ålder. När golv och väggar ska byggas upp hade det passat utmärkt att få in en modern formgiven möbel som Noro är!
 
Svar: 60 cm
Har rivit hela huset invändigt, bara grundmur, yttertak och ytterväggar kvar i jakt på att få bort det j-a tryckimpregnerade golvbjälklaget/syllen som luktar så illa. Nu har vi ett nytt golvbjälklag på plats och ser framåt sommarn att kunna flytta in:).
Det skulle sitta fint med ett "bidrag" i form av en så fin badrumsmöbel.
 
Svar 1; 60 cm.

Nog för att jag kan blunda för behovet av badrumsrenovering och att mina vänner/bekanta ombeds göra sina behov på hemmaplan innan de besöker mig, men värre är det med katten Sune.

Måttet är nu rågat och han vägrar besöka sin låda frivilligt. Som synes är det fösning medelst klor efter våtrumsmattan för att få fram skrället till lådan, sedan handgemäng för att få in 6 kg päls genom öppningen. Ställer jag däremot ut lådan i vardagsrummet, så går han frivilligt dit och åtnjuter flera minuter i godan ro i holken.

Hjälp mig lösa denna "kattastrof" med den gamla inredningen ihop med de avskyvärda tapeterna.
sunetoa.jpg
 
Svar: 60 cm

Jag skulle behöva en uppfräschning i badrummet och det känns så gammalt och urtrist..
 
1. 60 cm.

Badrumsinredningen nu på sista versen sjunger, med blicken fäst på Noro Z-600 ökar min hunger, efter att byta ut mot något fräscht och flott, med Noro Z-600 blir badrummet hott!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.