Svar 1. 60cm

Vi är i behov av nya badrumsmöbler till vårt nya spa som håller på byggas som bäst. Gör arbetet själv och denna vinst skulle vara av stort värde=)
 
Svar: 60 cm

Detta skulle passa oerhört bra
att badrumsmöbel från Noro ha.
Vi ska bygga en sommarstuga
och då kan ju inte vad som helst duga.

mvh Daydreamer
 
1. 60cm.
Köpte ett hus som senast var renoverat på 50-talet och renoverade hela nedervåningen direkt, förutom badrummet då. Nu ska det göras, men eftersom att vi har 2 små barn finns varken riktigt tid eller ekonomi. Detta paket skulle minska på det ena problemet. Tiden får jag nog köpa. :)
 
1 : 60 cm

Vattenskadat badrum är inte roligt , Noro kan hjälpa mej gör livet lite soligt
ensam mamma med tummen mitt i handen , drömmer om badrumsinredning - tänk om jag vann den !
 
  • image.jpg
Rätt svar är 60cm.

Den 4 februari levereras stommen till vårat nya hus. dromkoken.blogg.se
Hittills har allting blivit lite dyrare än vad vi räknat med, så att få ett ett fint möbelpaket till badrummet vore toppen!
 
Svar: 1.60

Gästtoan fyller 30 snart,
det känns inte så fräscht såklart,
väldigt länge vi tänkt renovera,
alltid nått annat vi behövt prioritera,
paketet från Noro skulle passa perfekt,
Byggahus nu hoppet har väckt,
för vem gillar väl inte lyx i bästa kvalité,
vinner jag blir det en riktig succé!
 
Svaret är 60cm

Skulle slippa mer oro,
Om vi vann en kommod från Noro.
40 år på nacken så snart faller väl allt i backen...
På bilden ser allt ut att vara snyggt,
Men ärligt, jag vill bara ta till flykt.

Hjälp oss på traven till ett nytt badrum! ;)

5187065.jpg
 
1. 60 cm

Duschrummet är det vi har att renovera spart. Med Noros hjälp kommer vi snabbare till start. Ja det hela kan rent av gå med fart. För det underlättar ekonomisk och utseendemässigt, helt klart!
 
60 cm

Jag har precis blivit av med massagebadkaret (äckeltunnan) som stod i badrummet i min nya lägenhet och det visade sig att åbäket hade läckt och murkat upp hela sidan på handfatet. Nu ska jag installera en ångduschkabin och vill pimpa badrummet då jag omöjligt kommer kunna känna att jag blir ren i ett badrum som luktar sur spånplatta.
 
1. 60 cm
2. Det här snygga setet skulle bli en överraskning till mina föräldrar som håller på att renovera badrummet hemma. Ut med det bruna 70-tals porslinet och in med tidlös elegans! Det här skulle passa perfekt!
 
Svar 1 60 cm!

Vi skall bygga ett badrum till då familjen växt. Voee fantastiskt att få inreda med Noro.
 
villsågärna
1. 60 cm
Att förnya ett hem är alltid kul o trevligt - tyvärr finns inte ekonomi till
all förnyelse o då får man försöka m tävlingar - någon gång har man
kanske tur! Håller på att renovera ett nytt badrum där vi behöver både
badrumsskåp och duschkabin :)
 
Alternativ 1, 60 cm. är det rätta. Jag tror mig veta att det förmodligen skulle passa fint in i vårt badrum, som vi troligen ska renovera snart.
 
1. 60cm

Då vi tvingades betala 120 000:- för de drog ut vatten och avlopp till sommarstugan vore det trevligt med ett bidrag till att bygga ett badrum där.
 
60 cm.

Jag skulle vilja glädja min syster och svåger med detta set. Dom har varit så fantastiska med att leva på lite och vara hemma med barnen länge samtidigt som de är renoverande husägare :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.