Veckans tävling vecka 3:
Vinn lyxigt möbelpaket till badrummet

noro.png

Passa på att fräscha upp badrummet medan det fortfarande är för kallt ute för trädgårdsarbete. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Bygghemma.se, ut möbelpaketet Noro Z-600 som har både LED-belysning i spegeln och soft close-dämpning i lådorna. Setet består av ett underskåp med porslinshandfat och ett överskåp med spegel. Du väljer själv om du vill ha ett svart eller vitt set.

Totalt värde cirka: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur breda är skåpen?


1. 60
X. 50
2. 40

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 31 januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
hosaby
  • Laddar…
Svar 1 alltså 60cm.
Detta skulle göra sig fint i vårat badrum från -78 som står inför en budget uppfräschning
 
1. 60cm

Vi har under två års tid renoverat upp en femtiotalslägenhet. Det enda vi inte gjort idag (förutom att byta fiskbensparketten) är att fixa till badrummet, eftersom det är kaklat med ett neutralt kakel för 10år sedan känns det onödigt att göra om hela så vi hade tänkt att byta möbler och duschvägg för att få lite mer förvaringsutrymme och ett trevligare utseende. Eftersom badrummet är litet skulle ett mindre 60cm set passa ypperligt.
 
1. 60 cm.

Är på gång med att bygga nytt hus. Vårat drömprojekt! Tänk att få inreda med ett sett ifrån NORO.
 
1. 60 cm

Vi är en småbarnsfamilj som nyss har flyttat in i ett hus från -68 som senaste 25 åren har använts som förskola vilket innebär att vi har ett överflöd av toaletter men inget badrum. Setet från NORO skulle göra sig perfekt i vårt tänkta badrum på övervåningen så att vi kommer till skott att göra i ordning det och slipper duscha i den något för kalla och fuktiga källaren som vi gör i dagsläget.
 
1. 60
Barnens badrum har utstått mycket nu och behöver en rejäl uppfräschning med förhoppningsvis ett set från Noro.
 
1. 60 cm

Med nytt hus på gång saknas nu allt och badrumsmöbler är givetvis grundläggande. De ursnygga badrumsmöblerna från Noro skulle därför sitta som handen i handsken både för kropp, själ och plånbok, så vi hoppas att turen är med oss!
 
1. 60 cm

Motivering:
"Peace n' Love och mönster så galet,
visst hade det sin charm det ljuva 70-talet!?
Men spygrönt handfat och sprucken toastol...
det är varken retro eller cool...
Nhä "lilltoans" inredning jag helt och hållet dissar,
och hoppas jag vinner nåt stilrent att titta på när jag kissar!" :p
 
1: 60 cm
skulle jag vinna detta skulle jag inte använda det själv utan ge bort det till min mamma. Hon renoverar just nu upp sitt badrum efter mina vilda vattenlekar som utrymmet fick utstå när jag badade i badkaret. Därför känner jag mig skyldig till att hon inte kunnat använda badrummet på mer än 10 år för att spara ihop pengarna. Därför vore det underbart om jag vann detta eftersom det är just en 60 cm kommod hon vill ha. Dessutom vore det roligt att kunna hjälpa henne och ge något så fint efter allt hon hjälpt mig med under hela min uppväxt...
 
Svar:

1= 60 Cm

Jag vill vinna pga att vi har en fuktskada i vårat nyköpta hus i det ena badrummet. Och det verkar ej gå på någon försäkring. Hela hösten har kantats av otur då vi dränerade och avlopp gick sönder, veranda rasade som fick byggas upp för 150 000:- nu är kontot tomt och skulle sitta på sin plats med lite läckra badrumsmöbler till ett badrum vi egentligen inte har råd att göra om ännu :)
 
Svar 1: 60cm

Före:
badrum.jpg

Efter:
efter.jpg

Köpt hus, gammalt hus, roligt i badrumet, för roligt. Noro ända räddningen
 
M
Svar 1 - 60 cm

Nyköpt hus och ett bidrag till badrummet vore uppskattat...speciellt eftersom vi måste betala dyrt för dränering och annat "kul" först :screwy:
 
60 cm

Badrum från 85 med begränsad plats, där jag just nu tar in offerter för att det ska göras om under våren! Ett snyggt badrumspaket i den här storleken från det märket jag gillar bäst hade varit MYCKET välkommet i den renoveringen!
 
Hej !

Svar:1 och 60 cm

Bygger nytt och för utrystning till badrum nr.2 räckte inte pengar just nu, skulle varit somed förträffligt med [h=2]Möbelpaket Noro :D.[/h]
/Chris
 
Svar: 60 cm

Nyligen köpt nytt hus. Mycket har gjorts, mer ska göras. Nästa projekt är badrummet, renoverades senast 73 så det är på tiden. Tyvärr måste fönster och fasad också bytas vilket gör att det springer iväg kostnadsmässigt.
Har ganska nyligen blivit föräldrar för första gången också så man vill ju dra ner på jobbandet och umgås med familjen lite också!

Detta badrumsset hade hjälpt oss mycket!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.