Status
Tråden går ej att kommentera.
Salle60 skrev:
Vacker: var det mitt svar som gjorde att du tycker att tråden börjar gå utför ?
Om det är så, då ber jag om ursäkt men jag kan ändå inte fatta varför du ska byta till något som du själv är så tveksam till att du som elektriker och yrkesman behöver fråga på ett forum

Salle
Det var bara allmänt när folk börjar prata och fråga andra saker än vad tråden är skapad till så det är ingen fara.
Jag är bara tveksam eftersom folk klagar snackar så negativt bara för att det är billigare.
Det enda jag ville få svar på var om det var samma kvalitet när det gäller säkerhetsmässig installation och att det håller säkerthetsmässigt med åren.

Och ja användare elmont, jag är yrkesman. Men bara för att man är yrkesman så kan man inte alla komponenter, som sagt, man blir aldrig fullärd. Därför är ett forum som detta perfekt, då man får info av folk med erfarenhet som man själv kanske inte har.

Mvh
 
  • Gilla
Gurkan_1963 och 1 till
  • Laddar…
Är du snål eller vill du bara provocera?
Skulle du köpa kondomer/p-piller på biltema/rusta om det var billigare där?
 
el_richard skrev:
Är du snål eller vill du bara provocera?
Skulle du köpa kondomer/p-piller på biltema/rusta om det var billigare där?
? Vad pratar du om?
Skriv inget mer i denna tråd är du snäll.
 
  • Gilla
BeGe
  • Laddar…
Kan du inte tåla inläggen ska du nog inte vara med, det är möjligt att du startat en tråd men du ska inte tro att du styr inläggen passar dom inte så kliv av :banghead:
 
  • Gilla
el_richard
  • Laddar…
Vad är detta för forum?
Att börja jämföra elinstallations material med kondomer? Och användare elmont tycker det är ett bra inlägg och tycker att man ska gå ut ur forumet.

Igen, tack för alla riktiga svar jag fått, jag uppskattar dem.

Admin får gärna låsa tråd då det håller på att ståra ur.
 
  • Gilla
BeGe
  • Laddar…
Eljo/elko är kvalite. Lågprismärkena funkar, men frågan är hur länge... den snåle betalar oftast 2 gånger.

Som yrkesman märker man STOR skillnad.
 
Jag tror inte du är kapabel att avgöra om jag tycker att inläggen är bra eller dåliga, men jag tycker innerligt illa om dom som försöker tysta ned andra. Och läs mitt inlägg som ett RÅD att inte vara kvar om du inte tycker svaren är bra nog för dig.
 
Låser tråden då den spårat ur.

/ Moderator
 
  • Gilla
BeGe och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.