1. 60 nm

Min gamla skruvdragare håller på att ge upp helt och hållet och med ett långtidssjukt barn och en förälder som måste vara hemma obetald så finns det inga pengar att köpa nya verktyg och jag behöver en för att få huset färdigt på in och utsida vilket får den sjuke att må bättre. Samt att då kan barnen få en lekstuga och då skulle dom bli glada och troligen må ännu lite bättre.
 
Svar 1: 60 nm

Min fru vill att vi ska börja bygga mer tillsammans och det vill såklart jag också. Jag håller hårt i min boschmaskin så hon kommer att behöva en egen. Dessutom är hon mycket förtjust i gult.
 
Tro det eller ej, men jag har byggt två kök i mina två senaste bostäder utan att äga en skruvdragare. Det känns som om jag kunnat spara en hel del tid... Till sommaren ska jag bygga nytt, och det känns som om en borrskruvdragare blir mer eller mindre oumbärligt då. Har tittat mycket på skruvdragare och andra elverktyg som kan komma till pass, men jag har inte bestämt mig för något märke eller modell än. Kanske denna maskin kan bli starten på min nya verktygssamling?

//B
 
F
Svar: 1. 60 Nm

Med ett kök som ska ut och in med ett nytt så vore det smidigt med denna. DeWalt som dessutom förstår vitsen med hjälpljus och inte enbart lyser när du skruvar, underbar.
 
Rätt svar: 1. 60Nm

Mitt första inlägg på denna sida och den 15e januari får jag och min sambo tillträde till vårt första hus. Innan vi flyttar in ska vi för första gången renovera ett sovrum. Hur detta kommer gå vet jag inte men det vore schysst med en schysst skruvdragare till hands:)
 
P
Svar 1. 60Nm

Båda mina nuvarade DeWaltare sjunger på sista sången efter undervåningen, altanen, garaget och allt annat men jag har ju en hel ovanvåning kvar.DCD780M2 vill du följa med mig i bygget? DeWalt rules.
 
Svar: 1, 60 Nm.

Som nyregistrerad forumanvändare söker jag med ljus och lykta efter kunskap och tips kring hus och renovering då jag och min sambo blivit med gård. Vi fick på köpet med en stor snickarverkstad med inredning daterad 1910-1930. Gamla robusta maskiner och verktyg, men med våra ynkliga resurser skulle en modern skruvdragare vara en välkommen uppdatering bland handjagade pelarborrar och remdrivna bordssågar!
 
60 nm
Jag skulle ge den till mig själv eftersom min förra gav upp när jag skruvade altan däck i somras. Perfekt till nya projekt under vintern.
 
SVAR: (1.) 60 Nm

Men 18 volts skruvdragare från DeWalt så kan jag skruva i varmt och kallt.
Batterier på 4,0 Ampere med XR-teknik är absolut inga svindlerier.

Skämt åsido!
Jag skulle bli lika glad som barnen på julafton om jag vann denna!
Verkar vara en helt fantastisk produkt och eftersom julledigheten kommer snart så kommer den absolut att komma till användning!
 
Redigerat:
1.60nm

Helt enkelt för att jag har en hel del renovering framför mig och jag har bara en maskin i dagsläget. Med två så får min lilla dotter vara med och hjälpa pappa skruva och på så sätt bygger vi vår framtid gemensamt... bokstavligt talat :)
 
Svar: 60Nm
Tänk vad min pappa skulle bli gladare,
när jag inte hela tiden måste låna hans dragare.
Nu när jag en egen har chans att vinna,
kanske mina projekt inte behöver försvinna.
Många i min närhet skulle vara tacksamma så,
nu när de kan se vad jag gått och funderat på.
En stol, bord eller säng,
med deWalten kan jag producera ett helt gäng.
 
j.f.s
Svar 1. 60Nm

Min gamla trojänare (DeWalt det också) behöver bytas ut. Ska till och bygga garage och en ny skruvdragare skulle sitta fint!
 
Svaret är 60nm.

Med en DeWalt i min hand skulle alla projekt gå i land.
Skruva här för att jag vill, borra och skruva lite till.
Livet levs händigare med en DeWalt handmaskin!
 
60nm! Precis tagit oss an ett jätterenovering projekt! Skulle bli kanon med en Dewalt!
 
S
Svar 1: 60 nm

Min tidigare skruvdragare har för dåligt batteri som inte orkar mer, lång laddtid och kort användningstid.
Skulle bli perfekt med en Dewalt för framtidens alla byggen i nya (gamla) huset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.