SVAR: 700 W

På vintern behöver man rätt start
För att hålla ungarnas fart
Så pressa loss frukt med Bosch för fina smaken
Kanske man orkar hela dagen
:p

 
Rätt svar är:
700 W

Min motivering:

Julen är i antågande och vad kan göra frun lyckligare än en julklapp från BOSCH.
 
2
frukt är så tröttsamt att tugga, för att inte tala om morötter..
jag älskar smakem men är för lat för att knapra i mig nyttigheterna.
med juicare blir jag duktig och vitaminkickar hela familjen
 
700W

Jag håller på som bäst att kämpa för viktnedgång.
Problemet då är att allt gott som finns att dricka innehåller en massa socker.

Med en råsaftcentrifug kan jag göra egen juice som passar mig perfekt!
 
Svar 2, 700W.

Min fru älskar att koka saft, soppa, sylt och annat av bär och frukt. Jag tror det här skulle bli en utmärkt julklapp till henne! Vad gott det ska bli med hemmagjord juice! :)
 
Svar: 2. 700W
Motivering: i bygger ny sommerstuga ved Strömstad og behøver alle typer köksprylar. Hvis vi visar frem disse lyxiga köksprylarne fra Bosch i vårt nye kök, vil sannsynligvis alle naboer løpe ut och kjøpe de samme.
 
2. 700 watt

En råsaftcentrifug hade varit supercoolt! Med tre småbarn och som föräldraledig så hade det passat oss perfekt! Både roligt och nyttigt!
 
Hej! Svaret är alternativ 2, dvs 700 w. Skulle vilja ge mina två små barn det bästa här i livet, och med råsaftcentrifugen kan jag snabbt och enkelt göra nyttiga vitaminfyllda juicer så att de kanske står sig bättre mot alla förkylningar och sjukdomar som härjar. Mammapengen räcker inte till att köpa en egen, så jag håller tummar och tår att jag får vinna en här på byggahus.se!
 
Svar: 700W

Jag behöver verkligen en vattenkokare, jag har länge suktat efter en men det kommer alltid något emellan som hindrar utgiften..
Håller tummarna!!
 
Efter att ha märkt hur trött detta höstmörker gör mig så har jag äntligen tagit tag i att ta upp min träning på nytt. Det kan vara svårt att motivera sig, med allt som redan ska göras i vardagen. Men i slutändan mår man så mycket bättre! Jag blir piggare och gladare, och på det - jag blir friskare. För att boosta upp min energi och mitt immunförsvar ännu mera i höst och vinter (året runt med förstås!) så vore Boschs råsaftcentrifug det alldeles perfekta tillskottet i mitt kök! :)

Rätt svar är alltså som min rubrik säger: nr 2, 700W
 
Redigerat:
Svar: 700W.

Vi har precis flyttat till ett hus efter att ha bott i en för liten lägenhet i många år. Nu har vi äntligen plats för ordentliga köksmaskiner!

Motiveringen blir kort och ärligt. Vi skulle bli så själaglada om vi fick äran att vinna! Vi har mängder med renovering framför oss och ekonomin tillåter inga utsvävningar på ett par år...

Hälsningar
Staffan och Frida
 
Hej
Svaret är 700 w nr 2.
Jag är intresserad av vattenkokaren.
Med två små barn på förskola och skola varvas sjukdomarna hela tiden. Att få ge barnen varmt vatten och honung och lite lugnande te till mig skulle förgylla min vardag lite.
Med vänlig hälsning, en trött mamma
 
Svar: 2, 700

Motivering: Jag är nydiagnostiserad med en sjukdom som kräver behandling som försämrar immunförsvaret. Det innebär att jag helst inte ska dra på mig virus eller bakterier, en uppgift som känns tämligen hopplös då jag har sju barn i dagis och skolåldern. Färskpressad juice är ju vansinnigt hälsosamt så det hade varit fantastiskt att få vinna denna juicepress. Kanske kan det tom bidraga till färre infektioner... Om inte så har jag i alla fall nåt riktigt gott att dricka när jag är dålig....
 
Svar 2: 700 watt
20 år gammal tjej som köpte ett radhus i somras tillsammans med pojkvännen som vi håller på att totalrenovera. Tagit längre tid än vi tänkt oss och dyrare än vi trodde såklart, men nu börjar det äntligen närma sig inflyttnings- plus flytta hemifråndags! Hade varit guld att få flytta in och att få ha lyxiga köksartiklar från Bosch redan från början samt att få återhämta krafterna med dagliga glas juice!
 
Redigerat:
2. 700 watt

Att kunna ge sambon friskprässad juice när hon får frukost på sängen skulle ge lite pluspoäng :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.