2, 700W

Vi är sjuka jämt och ständigt,
Men att träffa andra människor är nödvändigt!
Min son drar till sig bakterier hela tiden,
Med Bosch råsaftcentrifug skulle vi dricka vitaminer och finna friden!
 
Svar: 700W

Motivering: Det vore kul att visa barnen vad frukt från den egna trädgården kan bjuda för gott. Kanske vi slipper köpa BOB's saft i framtiden!
 
Svar ;2 -700w

Jag har aldrig ägt någon råsaftcentrifug, det skulle va väldigt kul att prova en. Och ingen skulle nog bli gladare än pojkarna!
 
Vi har kört råsaftcentrifug under ett par år.
Tyvärr är den nu i så dåligt skick och har tappat sitt munstycke att man får leka mekaniker varje gång den skall användas, vilket då blir alltför sällan.
Behöver en ny för att återuppta en god vana.
 
Svar: 2 (700W)

Perfekt för en som är morgon trött och inte har så mycket tid på sig på morgonen. En bra start på dagen med lite nypressad juice, sedan kan man cykla iväg till jobbet med gott samvete.
 
Hej!

Jag är gärna med och tävlar
Rätt svar 700W

Tomtens kassa är rätt skral
annars hade detta varit hans val
Varje morgon tidig uppe
faktiskt före Tuppe
skulle juice ju smaka mumma
om jag vinner slå på trumma
skulle överaska liten och stor
alla de som i huset bor
med en ny årets julklapp manick
titta här vad mamma fick

Lycka till alla
Charlotta
 
M
Svar: 2, 700 W

Vår familj har länge funderat på att skaffa oss en råsaftscentrifug, långt innan den utsågs till detta års julklapp. Men som det ofta är i en familj är det många saker som ska prioriteras mot varandra och tyvärr har tillfället ännu inte kommit då det varit lämpligt att skaffa en. Så därför skulle vi bli jätteglada om vi vann en i denna tävling, det skulle bli en toppenfin julklapp till oss!
 
Svaret är 700 W

Vill supergärna ha en råsaftscentrifug. Försöker undvika gifter och tillsatser i det jag stoppar i mig och mina barn. Här hade vi kunnat få nyttig juice i precis den smak man själv känner för.
 
700 WATT :)

En råsaftcentrifug för frukostdrinken hemma hos oss,
skulle hjälpa mamma att samla skaran snabbt och enkelt förstås
& som barnfamilj med vällingdrickare på kvällen,
vore även gradantalsinställning på vattenkokaren rena skrällen! (y)
 
Redigerat:
1) 700W
2)
Någon storkonsument av nyttiga juicer är jag ej,
Däremot är jag en storkonsument av pulverkaffe – hett & svart, det är min grej.
Tio, tolv koppar om da’n, ja det är sant banne mej.
Därför vore Bosch lyxvattenkokare en perfekt klapp för denna koffeintjej.
 
Svar: 2. 700W

Man blir extremt trött i både händer och armar bara av att pressa fram ett glas för hand, så jag brukar smyga i mig ett glas när sambon är borta. Skulle ju vara kul att kunna bjuda honom på några glas också utan att vara helt slut i flera dar!
och en vattenkokare skulle inte heller vara illa, för en teälskare som mig!
 
Svar: 700w

Jag behöver en vattenkokare, verkar genialiskt att kunna ställa tempen på Boschen. Råsaftcentrifugen må vara årets julklapp, men vi dricker inte så mycket juice. Däremot värms mycket vatten till välling...
 
Svar= 700w

Jag vill vinna för jag är extremt trött på morgonen. Kitet skulle kunna ge mig en rejäl boost på morgonen med snabbkaffe och en grön juice med ingefära.
 
Svar: 700 watt.

Jamen tusan vad lyxigt att ha en sån maskin hemma! Jag skulle få i barnen vitaminer. De skulle säkert gilla att lära sig hantera maskinen och dricka sin egengjorda juice :D Hoppas på TUR!

Tänk att få göra egen juice fylld med nyttiga vitaminer,
med en Bosch råsaftcentrifug, vilka fiffiga maskiner!
Inga fler onyttigheter som snask och praliner,
nej nu blir det massor av äpplen, päron och apelsiner!
 
Redigerat:
Svar. 2. 700w
I dessa förkylningstider jag går och lider, sura miner och skulle behöva vitaminer. Tänk en råsaftcentrifug vinna då kan jag både juice och vitaminer finna i all frukt och grönt det skulle vara skönt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.