2. 700w

Min motivering får bli på vattenkokaren eftersom våran här om dagen gick sönder och släkte halva huset tycker jag att jag borde vinna en sådan. Det hjälpte inte med nya proppar utan när den överbelastade ledningarna hoppade kablarna ifrånvaransra i en takkontakt. Så det tog en bra stund för mig och elektriken att hitta felet :)
 
700 w
Vilken nykick på morgonen vi skulle få med Bosch råsaftcentrifrug eller på e.m när man kommer hem trött från jobbet. Så då kanske man skulle kunna känna sig lite piggare.
 
700W

Vitaminer i flytande form är toppen,
ett bra uppvaknande för kroppen (och knoppen!).
Färskpressat är bäst på alla vis,
hoppas nu jag vinner första pris!
 
2. 700 Watt

Jag äger en råsaftcentrifug som bara fungerar när den är monterad på en hushållsassistent. Tyvärr förstörde jag assistenten när jag körde en för tung deg i den för några år sedan. Det skulle vara fantastiskt att vinna denna fina råsaftcentrifug från Bosch för jag saknar den härliga färskpressade äppeljuicen.
 
700 W

Jag är allergisk mot citrus och nästan alla juicer innehåller någon form av citrus så det vore toppen att kunna göra sin egna.
 
Vill ge bort vinsten till min äldsta son. Han lever hälsosamt och gillar kvalitesaker
 
700w.

Gamla vattenkokaren gav nyss upp, så jag nöjer mig med tredjepriset!
 
700 W
Jag har redan den fantastiska råsaftcentrifugen från Bosch som ger fantastisk saft och lämnar efter centrifugering nästan torra frukt/grönsaks fibrer. Hoppas att jag vinner andra pris. Avancerad vattenkokare är säkert lika bra som råsaftcentrifugen.
 
Svar 2=700W
Både jag och sambon skulle behöva bli lite piggare och få lite mer vitaminer i oss då det ett bra tag varit alltför mycket onyttigt vi stoppat i oss. Vi har en blender så vi kan göra smoothie men den kan ju bara köra en liten del av alla frukter och grönsaker som finns. Därför hade vi behövt en råsaftcentrifug så vi håller oss pigga och friska hela vintern.
 
villsågärna
700 w stark motor har råsaftcentrifugen

Med min fibromyalig så hade det underlättat att kunna pressa jucie utan att behöva dela massa frukt - vilket gör att jag o min familj kan få i sig nyttiga och goda vitaminer utan att jag blir sämre och måste prioritera bort underbar tid m familjen pga smärta. Har tyvärr inte råd att inskaffa alla hjälpmedel som underlättar min vardag..
 
Matzeball
700 w
Det vore verkligen lyxit att börja dagen med en underbar fruktjuice.
 
2. 700 watt

Den snygga designen på råsaftscentrifugen gör den till en prydnad i köket. Den står alltid framme och används varje dag.
 
Alt. 2 ) 700 w
Morgonlyx på hög nivå
Detta vill jag gärna få.
Enkelt kunna fixa juice.
Möta dagen med härlig vitamindos.
När jag njutit detta klart
är jag redo för start.
 
Svar: 2 (700w)

När jag var liten så kom alltid min farmor med färsk morotsjuice som jag minns att jag tyckte om väldigt mycket.
Skulle därför vilja prova att göra min egna färska morotsjuice och tänka tillbaka på mina barndomsår hemma hos min farmor.
 
Akahigi
Svar: 2

Skulle gärna plåga fästmön med lite pretentiösa morgonsmoothies med färsk juice i de morgnar jag är frukostansvarig. Blir ju viss press på hennes frukostdagar då... Planerar ställa maskinen i ett skåp och hävda att allt är handchoppat :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.