Det fungerar inte att ladda upp bilder med androidenheter .Har provat med flera olika. Gör jag fel eller är appen inte kry. Det har fungerat tidigare men sen ett par veckor får jag inte in bilder ...
 
Prova att först rensa alla cacher i appen, och om inte det hjälper, installera om den.
 
Test
 
  • 1380561840883.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krävdes ominstallation. Tack!
 
Gäller detta även Tapatalk-appen. Verkar som man inte får ladda upp bilder när man kör från den, för det kan väl inte vara så att ni har blockerat det medvetet? Skulle kännas lite småsint.
 
Ja, samma problem finns för båda apparna. Lösningen som fungerat för fleratalet användare än så länge är att antingen rensa de cacher som omnämns i inställningarna för appen eller helt enkelt installera om appen.
 
Nix. Inte cachen och inte ominstallation..

ImageUploadedByByggahus.se1381249631.662183.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Men det funkar hur bra som helst från er egna..
 
Det funkar från vår egen Byggahus app och från Tapatalk pro (röd färg) men inte från Tapatalks gratis app (blå färg). Tapatalk vill att det ska vara en skillnad mellan deras betalvariant och deras gratisvariant.
 
jackt,

nu har jag tagit reda på hur du ska göra för att ladda upp bilder i din blåa Tapatalk app.

Klicka på de tre prickarna nere i högra hörnet (när du befinner dig i svarsformuläret).

ImageUploadedByTapatalk1381437316.232173.jpg

Klicka därefter på Photo Sharing och byt från Tapatalk till Attachment.

ImageUploadedByTapatalk1381437341.380194.jpg
 
Tack. Såg att man kunde göra något sådant. Men gillar inte själv att se inlägg med länkade bilder, så det var inget för mig.

Så jag har köpt den stora Tapatalk-appen..

Men tack igen för att du följde upp frågan.
 
Jag har betalvarianten men det krånglar ändå..
Nu lär man ha/skaffa? Tapatalk Id. för att få upp en bild..
 
FredrikR skrev:
Jag har betalvarianten men det krånglar ändå..
Nu lär man ha/skaffa? Tapatalk Id. för att få upp en bild..
FredrikR, använder du en iPhone eller en Android? Om iPhone, har du testat klicka på de tre prickarna längst ned i högra hörnet när du är inne i svarsformuläret?

PS. Tapatalk ID tror jag inte hjälper dig på något sätt.
 
Testar bild 1 denna som attachment..
ImageUploadedByTapatalk1381736606.334505.jpg

Men det verkar som jag inte kan lägga till mer bilder när man redigerar befintligt inlägg..
 
Redigerat:
ImageUploadedByTapatalk1381736962.931585.jpg
ImageUploadedByTapatalk1381736982.984837.jpg

Men två bilder direkt funkar..
 
Men om jag väljer Tapatalk-valet även i betalversionen får man upp att det inte är tillåtet..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.