50% på Jula i Västerås i helgen är ett bra pris på nått iaf...

Tyvärr missat själv men någon annan lycklig själ kanske kan göra en bra deal.
 
På allt i lager?!
 
Japp det ska det vara då dom flyttar.

Rean började idag så mycket av gobitarna är säkert borta...
 
Redigerat:
Vart flyttar dem?
 
  • Gilla
raveper
  • Laddar…
Mikael_L
buspojken skrev:
Vart flyttar dem?
Oss tror att dom flyttar västerut.

Saxat från hemsidan:
"Utförsäljning i ditt Jula-varuhus i Västerås!
Vi byter lokal och har 50% på kvarvarande produkter så långt lagret räcker. Välkomna till nya lokaler torsdag 24/10 på Hallsta Gårdsgata 7, Erikslund."



(Man kan också fråga:
Var flyttar de?
Och få svaret:
Vi tror att dom flyttar till Hallsta Gårdsgata 7, Erikslund.)
;)


edit:
Sorry för att jag ibland blir så där pretto ... :surprised:

Och jag har ingen aning om var Jula i V-ås låg tidigare så "västerut" var på sätt och vis en nonsensuppgift.
 
Redigerat:
  • Gilla
Nimajneb och 1 till
  • Laddar…
Tack för de extremt utförliga svaret ;)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Oss tror att dom flyttar västerut.

Saxat från hemsidan:
"Utförsäljning i ditt Jula-varuhus i Västerås!
Vi byter lokal och har 50% på kvarvarande produkter så långt lagret räcker. Välkomna till nya lokaler torsdag 24/10 på Hallsta Gårdsgata 7, Erikslund."



(Man kan också fråga:
Var flyttar de?
Och få svaret:
Vi tror att dom flyttar till Hallsta Gårdsgata 7, Erikslund.)
;)


edit:
Sorry för att jag ibland blir så där pretto ... :surprised:

Och jag har ingen aning om var Jula i V-ås låg tidigare så "västerut" var på sätt och vis en nonsensuppgift.
Om jag inte har helt fel så ligger Jula på Halsta Gårdsgatan 7 både innan och efter flytten. Jula har byggt större lokaler vägg i vägg och ska flytta ur den trånga och röriga garderoben dom håller till i nu. Ska vi prata vädersträck borde det nog vara några meter söder...

Kan även nämna att jag var förbi idag och det var tydligen 3 timmar kö i butiken och sen även kö för att komma in. Kändes inte som om chansen var stor att något fanns kvar som var värt att köa över.
 
Vart måste väl ändå vara korrekt? Flytten är ju en förflyttning från en plats till en annan? Dem däremot...
 
Mikael_L
Jag är inte säker på om det är bra pris eller inte, men jag var på netonnet idag och såg skruvdragare:
Bosch GSR 1440-LI (2 X 1,5 AH) för 1490:-
http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/verktyg/bosch-gsr1440-li2x15ah/190958.8199/

och
Bosch GSR 10,8 LI-2 för 1190:-
http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/verktyg/bosch-boschgsr108-2-li/190960.8199/

Eller med L-box (såvitt jag förstår) för 1390:-
http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/verktyg/bosch-gsr108-2-li2x15ah/194320.8199/
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Jag är inte säker på om det är bra pris eller inte, men jag var på netonnet idag och såg skruvdragare:
Bosch GSR 1440-LI (2 X 1,5 AH) för 1490:-
[länk]
Tillräckligt bra för mig iaf. Tack! (Även om det skulle varit gött med 799 på HN Borås ..)
 
Mikael_L
Nimajneb skrev:
Då tycker jag XL Byggs erbjudande på Hitachi DS14DSAL för 1699 är ett bättre klipp just nu.
[länk]
Ja det är faktiskt sant.
Nu är jag lite färgad av att ha en DS14DSAL och vara grymt nöjd med den, men vet inget om Boschen .. ;)
Men i vilket fall, 13mm chuck, 3Ah batterier och en lampa på köpet talar ju för Hitachin. :)

Bolist-butikerna har väl också någon kampanj på denna dragare just nu. Jag har väl själv tipsat om'et i den här tråden ... :surprised:
 
Kanske man skulle kika in på. Men det verkar som att det inte handlar om elverktyg utan om tillbehör samt handverktyg.
 
13th Marine skrev:
Kanske man skulle kika in på. Men det verkar som att det inte handlar om elverktyg utan om tillbehör samt handverktyg.
Förstod också det som att det inte fanns några maskiner men handverktyg och tillbehör går ju också åt.

Är det 80% på Festool tillbehör så kommer det nog ALDRIG en sån chans igen. Men man vet ju aldrig. Kanske bara finns ett splitterskydd till sticksåg och 2 bits.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.