svar: 2
0,1w
jag har kollat på sådana elutag med belysning många ggr men aldrig kunnat köpa pga pengabrist:(
så skulle va trevligt om man hadde turen å vinna ett par!
 
Svarsalternativ 2

Vår 2 åring som envisas med att komma in till oss har fortfarande inte lärt sig 100 var vårt sovrum är. Antingen dundrar han in i någon vägg eller hör man trappgrindarna rassla när han krockar med dem. En lampa hade varit kanon att lysa upp hallen så stackaren slipper få fler bulor...
 
Svar: 2
Slut med trampade legobitar i barnens rum.
Inget mer snubblande över väskor och skor i hallen.
Detta är lösningen på ett av dom jobbigaste problemen för småbarnsföräldrar!
 
Svar 0.1 W

En bra uppfinning som alla borde ha i hemmet.
 
Svaret är alternativ 2. - 0.1W

Våra vägguttag här hemma är gamla och slitna. Kontakterna glider lätt ur och vissa uttag sitter inte fast i väggen.
Tycker det känns farligt att de inte ens är jordade!
Tar nu denna chans att kunna få slå två flugor i en smäll!
Att kunna byta ut de värsta uttagen mot något så praktiskt med nattlampa! Då slipper vi dessutom ha lampan tänd på toan under natten, och sparar massvis med ström!
 
0,1w
vilken lysande grej!

Med vänlig hälsning, kenth
 
D09
Svar 2

Lilltjejens kommande nya rum hade blivit väldigt glad om detta fick lysa upp för henne =D
 
Svar alternativ 2: 0.1W

Lite extra ljus skulle pigga upp på morgonkvisten då man känner sig lite trött och tristen.
 
Svar 2, 0,1 watt:
Jag skall vinna denna därför jag nu har letat genom Schneiders hela katalog och hittat mycket bra information. Dessutom har jag inte hört om detta företaget innan.
Bra marknadsföring till en billig peng :)
 
Svar 0.1 W.
Med en två åring som har nattskräck och två större som sprider leksaker omkring sig skulle detta vara räddningen. Detta för fotsulor, två åringen som får hjälp i istället för en far som svär i hallen och de stora som kan fortsätta sprida sina leksaker utan rädsla för att de ska trampas sönder.

Petter
 
Schneider Electrics uttag med nattlampa drar bara 0,1W (alternativ 2) vilket är toppen om man vill se att man sparar el :wow:

Jag behöver lampan för att slippa få fler blåmärken i pannan, jag upptäckte nämligen den hårda vägen i förrgår att hösten och mörkret är här... Inte kul när man ska gå den sista biten till sängen i mörker... (garderobsdörrar är hårda!)
 
Jag svarar X.
Skulle vara perfekt för barnbarnet när han övernattar, så att han hittar till toan själv på natten.
 
Jag svarar 0,1 W

Med en allvarligt sjuk minsting som behöver tillsyn på nätterna och en storasyster som leker flygplan/båt/bil/vadsomhelst med vanliga plugin-nattlampor så vore detta perfekt.
När båda föräldrarna dessutom är hemma nu med 80% av lön finns det inte riktigt plats i budgeten för en sån här kanoninvestering.
 
Svar 0,1 watt. :wow: men vilket pris? Huu
 
clas ohlson har några olika nattlampor att välja på...jag har några av dem för 49kr.. funkar utmärkt.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.