bonnier skrev:
Ser att LIDL har en Parkside batteridriven borrhammare som erbjudande fr.o.m. den 22/8.
De har även en mellanstor bultsax för 99:90 och ett digitalt skjutmått för samma pengar.

Nu har jag bara sett prylarna på bild, men det låter som det skulle kunna vara prisvärt.
 
Nu har de en kombinerad "grensekatör"/grensåg med teleskopskaft för 129 kronor. Den kändes klart prisvärd och köptes omgående. Ännu ej testad dock.

sag.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Även en slägga på 4 kg slank med i korgen. Även denna för 129 kronor. Släggan har någon form av plastskaft. Framtiden lär väl utvisa om detta håller.
slagga.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lite märkligt i den lidl butik som ligger nära mig så har de aldrig något av kampanjvarorna, är det något som brukar finnas på lager som man måste fråga efter?
 
Korvgubbe
Nej, det brukar finnas en avdelning med "non-food" som det heter på branschsnack, där brukar kampanjvarorna ligga.
Lite av Lidls idé är att inte ha något lager alls, det som finns i butiken finns ute synligt för kund.
 
Andy78 skrev:
Lite märkligt i den lidl butik som ligger nära mig så har de aldrig något av kampanjvarorna, är det något som brukar finnas på lager som man måste fråga efter?
Nu gissar jag men är din butik en lite mindre butik. Kanske de mindre butikerna inte har plats för "udda" kampanjvaror.
 
Alfredo skrev:
Nu gissar jag men är din butik en lite mindre butik. Kanske de mindre butikerna inte har plats för "udda" kampanjvaror.
Är inte alla Lidl-butiker exakt likadana?
 
Korvgubbe
Nej, de butiker som inte är friliggande får naturligtvis anpassa sig efter de befintliga lokalerna. Dock borde de ha samma sortiment, men jag vet att de tidigare har haft problem med leveranser. Då rörde det sig om mat som var annonsvaror där butikerna inte fick de mängder de beställde. Eventuellt kan det vara något sådant som ligger bakom, de få exemplar de hade gick snabbt åt helt enkelt.
 
Det har mest skitgrejer, men för det jag gör använder det 1 eller ett par ggr om året så duger det .
 
Någon som har testat deras luftkompressor som de har nu?
 
Dom säljer nu en dyckertpistol för 250kr.
Någon som provat?
 
Ellagård skrev:
Tipsade i Möbelsnickarforumet om ett vaxkit på Lidl:
[länk]

Används för att laga skador i golv och möbler. Jag har köpt och testat - nöjd! Ett fynd för 120:-
Tack för tipset. Detta kan jag nu stryka från listan över vad som skall beställas från UK :)
 
Ellagård skrev:
Tipsade i Möbelsnickarforumet om ett vaxkit på Lidl:
[länk]

Används för att laga skador i golv och möbler. Jag har köpt och testat - nöjd! Ett fynd för 120:-
Hoppas det finns på vår skrutt-LIDL... Det är ju definitivt ett kit man vill ha hemma!
 
anders07 skrev:
Hoppas det finns på vår skrutt-LIDL... Det är ju definitivt ett kit man vill ha hemma!
Jag har åkt till 2 lidl i närheten occh hittar aldrig något av kampanjerna.
 
Går man in på deras hemsida så har de ofta olika kampanjer i olika delar av landet. Vår LIDL här på Ekerö brukar dock ha lite av varje oberoende av kampanj...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.