Svaret är X (2005)
Barnen flyttar hemifrån mot studier och egna äventyr och går just nu hårt åt reserverna då de plundrar våra husgeråd. Vore tacksamt att få en uppgraderingsmöjlighet då krutröken lagt sig och de kommit till ro i egna bon inom kort.
 
Svar: X 2005.

Skulle passa bra med lite nya köksprylar till vårat kommande Ikeakök :)
MVH Erik
 
När vårt nya kakel snart kommit upp
maken känner sig som en tupp
hoppas han vinst välja får
som lycklig kock går
bygga-hus-glädje
 
Svar X, 2005

Motivering: Efter att ha börjat prenumerera på veckans middagar behöver jag nu införskaffa bra (och snygga!) redskap i köket! :)
 
x 2005

I köket vill jag känna mig kreativ och fri.
Där får jag utlopp för min fantasi.
Med bra köksredskap går det lätt,
att skapa den mest fantastiska maträtt.
Pastamaskin, baksten, jag tycker om att experimentera.
Bagaren och Kocken har mycket som kan inspirera!
 
Svar X

Flyttar till vårat drömhus om 2 veckor och skulle verkligen vilja köpa något fint till köket för att överraska sambon på hennes födelsedag!
 
Svar X: 2005. Kul! Kommer till butiken o väljer häftiga prylar på plats nästa gång jag kommer till Gbg.
 
svar: X
Då köper jag en riktigt bra assistent, bakar mycket bröd och stackars elvispen orkar inte dra längre :)
 
x - 2005.

Dags att byta Ikeas grytor.
 
Svar: X (2005)

Det ser ut att vara fin kvalitet på varorna och det skulle bli ett otroligt uppsving för hela köket om jag vann.
 
Rätt svar är X.

Vårt kök i hyresrätten är otroligt nedgånget, med lite fina köksgrejer från Bagaren och Kocken i glada färger skulle det se som nytt ut!
 
Svar: X 2005
Hösten närmar sig och jag drömmer om att koka mustiga goda svampgrytor =)
men då behövs en riktigt bra gjutjärnsgryta, från "Bagaren och Kocken" om man ska få till soppen!!
 
Hej
Mitt svar är x. år 2005.
Jag som är man och är i köket då och då och fuskar,
Då behöver jag bra köksprylar så jag inte behöver stå och luska!
 
Svar x 2005

Med ett nytt hus fräscht kök men tomt på kontot , vore det fantastiskt att uppgradera gamla ärvda köksprylar så att det matchar köket.
 
Svar: X, 2005

Motivering:
Med nyinköpt hus så går alla pengar till renovering. Köksuppsättningen är inte den bästa, vilket är verkligt tråkigt då jag har en sambo som älskar att baka. Med huset följde 4 äppelträd, päronträd, vinbär, plommon, bigarråer, mm, och det vore ju fantastiskt roligt om jag kunde överraska sambon med prylar så att vi skulle kunna ta tillvara på naturens alla godsaker! Snälla ge mig den chansen!

mvh!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.