erik_n skrev:
Fick ett ryck och skruvade ihop hyllorna till garaget som inhandlades för 2 år sedan. Tänkte att det kunde vara trevligt att se golvet där inne igen. Just nu har jag ett fantastiskt system i garaget, det kallas lager. Inte som i lagring utan som i flera lager med skräp, verktyg och "bra att ha" på varandra. Vill man exempelvis ha kompressorn så är det ett bekymmer då den är i lager 1 sektion A (längst ner, längst in).

Så nu är hyllorna uppe och maskiner & verktyg börjar få sina platser. Sen ska rensas till förbannelse.
Min lager/garage ansvarig försöker bara skylla ifrån sig när det är stökigt där.....skulle bla ha en popnitstång för några dagar sedan och upptäckte att de har jag tydligen behövt akut tidigare.....hittade 3 st inom 5 min....1 i huset och 2 st i garaget....men självklart inte på samma ställe.....
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Min lager/garage ansvarig försöker bara skylla ifrån sig när det är stökigt där.....skulle bla ha en popnitstång för några dagar sedan och upptäckte att de har jag tydligen behövt akut tidigare.....hittade 3 st inom 5 min.
Hittar man det man behöver inom fem minuter borde man ge sin lageransvarig en tårta. Hittar men dessutom tre exemplar borde han ha löneförhöjning.

Det är när det börjar ta tre veckor som man bör ta ett snack med honom...
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Alfredo skrev:
Hittar man det man behöver inom fem minuter borde man ge sin lageransvarig en tårta. Hittar men dessutom tre exemplar borde han ha löneförhöjning.

Det är när det börjar ta tre veckor som man bör ta ett snack med honom...
Mmm...är det på det viset får jag nog ge mig själv sparken OMG......:surprised:
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Mmm...är det på det viset får jag nog ge mig själv sparken OMG......:surprised:
Haha! Nu börjar det iallafall likna något!

ImageUploadedByByggahus.se1373795712.521531.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Golvet syns ju på flera ställen!!!
 
  • Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
Dessa barnvagnar kan man ju bli galen på, fyller ju upp ett helt garage och tar bara plats...
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Mell skrev:
Dessa barnvagnar kan man ju bli galen på, fyller ju upp ett helt garage och tar bara plats...
Ja fan, om jag bara kunde bli av med den skulle det eka av tomhet där inne! ;)

Håller faktiskt med sig helt! Har 2 till som står och dräller, samt diverse liggdelar, åkpåsar och annat jox...
 
Jag har dubbelgarage och under vintern har vi två bilar där, under sommaren har vi allt annat där. Cyklar, cykelkärra, två barnvagnar, varav en är hemma pga dagisbyte, skogliga skojigheter. Försöker också få ordning på arbetsbänken som jämt blir full av verktyg då jag inte har nån riktig plats att göra av dem. Sen har vi dessutom en tom lagård... Say no more ;)
 
DanielF skrev:
Man ska fan inte fega... upp på en skruttig stege med bar överkropp och basebollrack, sen visar du vem som bestämmer.

eller

[länk]
[länk]
[länk]
Tänkte hämta lite C4 hos grannen först, men han va inte hemma, så det blev en planka istället... ;)
 
En milstolpe är nådd!

Socklarna i vardagsrummet och köket är på plats! Nu ska det bara fogas i hörn och spikhål.... Typ sen...
 
  • Gilla
cust3000
  • Laddar…
Hängde på en innerdörr, gick inte att stänga, bara att justera lite, karmskruven släppte ur lättbetongen, tog ett glas rött och stängde dörren till källaren...

Trött!
 
Kan det vara en hämnd från getingarna? ;-)
 
  • Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
jostsweden skrev:
Kan det vara en hämnd från getingarna? ;-)
Inte alls omöjligt...
 
Innerdörr på plats :)

ImageUploadedByByggahus.se1374057821.546990.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En blivande konstnär i familjen eller vad är det mitt på dörren?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.