Svar: 2, den suger sig fast med vakuum.

Teknik på rätt sätt är alltid rätt =) Och så är det tråkigt att tvätta fönster
 
Det är nr 2
 
Svaret är 2, vacuum.

Min motivering är att jag har problem med händerna så det går inte att putsa fönster på vanligt sätt, senast våra fönster putsades var när vi flyttade in för 3 somrar sedan - och då var det min mor som gjorde det...
 
Svar: 2

Motivering: Det är så jag nästan skäms att erkänna det, men efter fyra år i vårt hus har vi inte putsat fönstren ordentligt en enda gång. Skulle kunna skylla på att vi fått två barn och haft fullt upp, men det är förstås lite lättja också. En robot som putsar fönstren låter som en dröm och som en produkt speciellt utvecklad för oss faktiskt... :)
 
T
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Det skulle bli perfekta presenten till svärmor och svärfar som lider av höjdskräck men har en glasad balkong på 11:e våningen som behöver putsas.
 
Svar. 2

Motivering: Fönsterputsning är inte min starka sida, vilket syns mycket väl på mina fönster, därför skulle detta vara den perfekta hjälpredan i mitt hem.
 
Svar: 2

Hur ska man hinna putsar fönster med fyra barn? Det måste blir en robot, eller hur?
 
Svar 2

Motiveringen blir avv motivering inte behövs. Vem vill inte ha en fönsterputsarrobot?
 
2
De behövs ingen motivering: Den är självklar!
 
svar 2

Vi tycker det är så tråkigt att putsa fönster och vi har så mycket annat att göra med huset så det brukar prioriteras bort.
En fönsterputsrobot skulle vara perfekt för oss.
 
villsågärna
2 Den suger sig fast med hjälp av vaccum.

Det hade varit perfekt hjälp för mig pga min värk gör att jag aldrig kan få fina putsade fönster. Värken gör att de blir dragiga el förblir oputsade tills ngn vänlig själ ställer upp och hjälper mig. Hade varit underbart att själv få avgöra när man skulle ha fina nyputsade fönster, att inte vara beroende av ngn. Har tyvärr inte råd att köpa alla dessa kanon hjälpmedel...
 
Svar: 2
Min hustru har genom alla år vägrat att putsa husets fönster! Jobbet är urtråkigt, så en robot (Rut-avdragar´n), som gör jobbet vore för mig den perfekta kompanjonen.
 
Nr 2 - vacuum.
Skulle verkligen behöva vinna en sån då vi har fönster som sitter så högt att vi inte kan nå dem för putsning på säkert sätt med stege. Att nå upp och sätta dit roboten skulle nog gå, dock. Hoppas på vinst! I hushållet finns en knäskadad och en pensionär, så behovet är stort.
 
Svar: 2

Den hade varit helt suverän nu när frun är gravid, och jag försöker ta över fler hushållssysslor för att avlasta henne. Vanligtvis skulle hon inte låta mig putsa fönster över huvud taget, men med denna finurliga manick skulle hon kunna luta sig tillbaka och lita på min (läs robotens) expertis!
 
Svar 2.

Som evigt skjutsande förälder hinner jag sällan putsa fönstrena. Och snart kan vi knappt se ut...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.