Veckans tävling vecka 23:
Vinn stor pool till trädgården!

pool.png

Det blir ingen bra sommar utan bad, plask och lek. Veckans tävling går i samma anda. Denna vecka har du chans att vinna ett stort rampoolset från Lekmer.se. Poolen. tillverkad av Bestway, rymmer hela 6 473 liter vatten och både pump och filter ingår i paketet.

Värde: 2 300 kronor

Så här tävlar du:
Svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna med en sommarbild innehållande vatten.

Fråga: Hur många fans har Lekmer på Facebook i Sverige?


1. Cirka 47 000
X. Cirka 15 000
2. Cirka 69 000

Motivering: Posta din bästa sommarbild föreställande din trädgård och vatten. Kreativitet uppskattas mer än kamerateknik.

Svar och bild postas i den här tråden. Vinnaren utses fredag 14 juni.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Observera att Lekmer.se får publicera vinnande bidrag på företagets Facebooksida.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Lekmer. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Lekmer för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 1
Motivering: För att nioåringen växt ur den gamla poolen:) 043.jpg
 
Svar: 1
vattenspridare.jpg
 
image.jpg Grabben gillar ju att bada
svar: 1
 
Svar: 1
IMG_1248.jpg
Inte så kreativ bild, men hon mina barn älskar att bada och njuter av varje sekund i vattnet, här i vår närmsta sjö nu i helgen som var :)
 
Jag svarar: 1. Cirka 47 000 (är sedan länge ett av deras fb-fan!)

Här kommer min bild på hela familjen!
Avdelning: Så här trångt kan vi ju inte ha det... ;) Så motiveringen säger ju sig själv, vi är ett badsuget gäng men VI FÅR INTE PLATS! :wow:
poolare.JPG
 
Stor pool är det väl ändå inte? 6kb är bara några kb större än ett spa.... 3*6 är väl ändå minimum för att klassas stor pool!

Värdet är ju inte heller 2300 utan snarare 1500 enligt
 
TrollMann skrev:
Stor pool är det väl ändå inte? 6kb är bara några kb större än ett spa.... 3*6 är väl ändå minimum för att klassas stor pool!

Värdet är ju inte heller 2300 utan snarare 1500 enligt
[länk] som har den för 1495 ...
Jag tror inte att det är så viktigt vad det kostar eftersom den är endå gratis. Man kan vinna dn inte köpa den. 3x6 är stort för en sån pool.
 
celox skrev:
Jag tror inte att det är så viktigt vad det kostar eftersom den är endå gratis. Man kan vinna dn inte köpa den. 3x6 är stort för en sån pool.

Håller inte med, ifall det står värde 1495 så är väl det så att färre tycker att det är värt det? Stor "pool" med stålram måste väl ände vara 4m+ i radie o 1,2m djup? Allt annat måste gå som liten
 
IMAG0729.jpg

Vår lille 8-månadersbebis Frej badar så det plaskar ända bort till grannen så bäst är att placera honom vid blomrabatten så slipper man vattna. Bad av bebis + vattning av blommor i ett blir ju ett mycket smart sätt. Men för att vi också ska få plats och för att vattnet ska räcka mer än ett par minuter behöver vi exakt 6473 liter har vi räknat ut för att det ska hålla hela säsongen!

Svaret på frågan, det ska ju vara 1. Cirka 47 000
 
Redigerat:
Svar på frågan: 1

Vår son Oliver 2,5 år är ett "vattendjur" och han hade blivit såå glad för en egen pool! :) Nu får han nöja sig med att blöta ner sig (och oss) med sin vattenpistol...:surprised:

Vattenpistol.JPG
 
image.jpg Ja, har man ingen pool så löser man det väl ändå,
men en vinst skulle verkligen glädja mina små.
för vilken lek är roligare än den med vatten?
i värmen om dagen eller naken om natten? ;)
Med en pool blir det också lättare att simma som fisken,
och mamma kan få tillbaka baljan till disken!

Svaret på frågan: 1. Cirka 47000
 
Svaret är 1
Vår trädgård består än så länge av lera och grus där gropar samlar vatten som roar barnen. :)
 
  • Tretorn rabalder.jpg
image.jpg Frun o barnen är ju vana vid stora pooler, så den vill vi vinna!
svaret på frågan :1, ca 47 000st
 
Närmsta svar blir en 1;a , 47 000. Just nu är det dock fler :48 491 st.

DSC_0226.jpg


Här behövs lite avkoppling och underhåll för
barnen när vi pular med gräsmatta, häckar mm.

Vi har alltså inget på vår tomt med ett nybyggt hus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.