Köpt ytterligare rördelar (dubbelsuck) och monterat ocg trycktestat nya matningen så långt det går innan jag ska byta avstängningsventiler på inkommande vatten. Halva jobbet gjort!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Skottat runt 8 kubik 0/32 kross för hand till en blivande uppfart! Väldigt jobbigt så ölen som avslutade dagen smakade bättre än någonsin.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu upp och ner, denna sida fattar inte ipad :) Men barnsäkrat första delen av trädgården...
 
D09
kysan skrev:
[bild] Nu upp och ner, denna sida fattar inte ipad :) Men barnsäkrat första delen av trädgården...
Vad ligger löpmeterpriset för den varianten? :) har också behov av att hålla inne ungar & Co på tomten :)
 
kysan skrev:
Nu upp och ner, denna sida fattar inte ipad :) Men barnsäkrat första delen av trädgården...
Ramlar de inte ur om man bygger allt uppochner? ;)
 
  • Gilla
Hummingbird och 3 till
  • Laddar…
Dricker vin, äter ostbågar och målar väggar. Jag är inte helt säker på att det är den bästa kombinationen (smakmässigt funkar det). Men det är så trist att äta riktig mat när maken är ute och far... :surprised:
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Sågat ner 2 halvstora och ett mindre körsbärsträd, och typ 15 yttepytte. Tycker att körsbärsträdshäck ser fånigt ut nämligen. De tre största fick stå kvar.
 
mariatherese skrev:
Men det är så trist att äta riktig mat när maken är ute och far... :surprised:
Lustigt, jag har fått för mig att du är den ena parten i det lesbiska paret Maria och Therese...
 
  • Gilla
mariatherese
  • Laddar…
Nyfniken skrev:
Lustigt, jag har fått för mig att du är den ena parten i det lesbiska paret Maria och Therese...
Tack! Du gjorde min kväll! (men du har bara målningen, vinet och ostbågarna att konkurrera med) Mamma gillade Robban Broberg, det är inte mer fantasifullt än så...

Andra strykningen snart klar.
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Börjat bygga ett nytt hus idag :)
 
  • 1369513636567.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Vad ligger löpmeterpriset för den varianten? :) har också behov av att hålla inne ungar & Co på tomten :)
Vanligt trallvirke 28x120, 70 mm stolpar... Tog en dag för 20 meter inklusive allt. Ska komplettera 9 meter i morgon sen fixa till med stolphattar :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Skött om trädgården, planterat lite till, njutit av min blommande rhododendron och förberett framsidans uteplats för att ta fram cafesetet för att njuta morgonkaffet i solsken framöver.
 
ullberg
kysan skrev:
[bild] Nu upp och ner, denna sida fattar inte ipad :) Men barnsäkrat första delen av trädgården...
Om nu syftet är att barnsäkra, vore det inte bättre att satsa på en lösning som inte samtidigt är en stege?

I övrigt ett staket precis i min stil, precis lagom pretentiöst och rationellt att bygga.

/U
 
D09
ullberg skrev:
Om nu syftet är att barnsäkra, vore det inte bättre att satsa på en lösning som inte samtidigt är en stege?

I övrigt ett staket precis i min stil, precis lagom pretentiöst och rationellt att bygga.

/U
Tycker det ser ut och vara ett bra första stopp för en springande unge, däremot som du säger så kan man inte släppa lös dom "helt" själva.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.