SOCKEPLAST skrev:
Woho! Skall bli farsa i mitten på Januari för första gången. Som en del kanske sett sliter jag med badrummet för att få det klart tills dess...
När i januari blev det, Sockeplast? Och blev badrummet klart?
Vår lillunge anlände den 19:e och vi har fortfarande LÅNGT kvar till klart :)
 
Crebel skrev:
Åh, inser att jag försummat mitt föräldraskap grovt, måste åtgärdas snarast.
Hur gamla är de när de kan börja träna träffsäkerheten på bultbrädan förresten? Har glömt bort sen sist...
Är plasthandskarna fortfarande på, kysan?
Inga plasthandskar längre, men nära att gå ut och hämta skyddsmask, har ju ändrat sig i brallan :)
 
Gällande leksaker, så någon bultbräda fattar hon inte, köpt massor med pedagogiska leksaker som pappan tyckte var fina, men inget var jättekul. Letade upp en variation av plastburkar och fyllde med makaroner. Hur kul som helst... Ja, ja billigt i alla fall...
 
kysan skrev:
Inga plasthandskar längre, men nära att gå ut och hämta skyddsmask, har ju ändrat sig i brallan :)
Ah, vi har fått våra första sådana med :). Hade förträngt hur illa dessa var...
 
kysan skrev:
Gällande leksaker, så någon bultbräda fattar hon inte, köpt massor med pedagogiska leksaker som pappan tyckte var fina, men inget var jättekul. Letade upp en variation av plastburkar och fyllde med makaroner. Hur kul som helst... Ja, ja billigt i alla fall...
Låter som ett bra tips. Sladdar är också bra. Eftersom vår dotter inte kan låta bli dem så har hon fått en egen...
 
...nu när hon blivit 1,5 år :)

ebbabosch.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Haha :) Underbart! Har en liknande bild på vår 2åring med vår bosch gsr 10.8 :)
 
  • Gilla
Crebel och 1 till
  • Laddar…
Stew skrev:
Haha :) Underbart! Har en liknande bild på vår 2åring med vår bosch gsr 10.8 :)
400 spänn på tradera så hon får se det som tidig flytta-hemifrån-present :)
 
En blå bosch kan aldrig bli fel :)
 
  • Gilla
Crebel och 2 till
  • Laddar…
ImageUploadedByByggahus.se1368854347.095714.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Crebel och 1 till
  • Laddar…
Vår lille har härmed skruvat i sin första tallskruv! Mkt stolt ;) hade inte gjort ngn skillnad om han vore en tjej. Vi lär upp våra barn på samma sett.
 
  • Gilla
kysan och 1 till
  • Laddar…
Stew skrev:
Vår lille har härmed skruvat i sin första tallskruv! Mkt stolt ;).
Gratulerar :)!
Själv fick jag häromdagen hjälp av vår lill-unge med att montera två skohyllor. Hon stoppade in flera av rören och skruvarna i rätt hål, utmärkt finmotorik som lovar gott!
Sedan dess har hon hjälpt till att hålla de nya fina skohyllorna renstädade från skräpiga skor :)...
 
  • Gilla
kysan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.