Test
test2
 
Test
test3
 
Får konstant två tomma meddelanden överst i alla trådar... :/


//J
 
johamn skrev:
Får konstant två tomma meddelanden överst i alla trådar... :/


//J
Uppdatera till senaste versionen av appen, där är det löst! :)
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Uppdatera till senaste versionen av appen, där är det löst! :)
Men som bonus får man epilepsi av blinkande bakgrund ;)
 
M
Kan ni inte få bort att alla länkar går till tapatalk.com/länk.com istället för länk.com ?
 
BiFuel skrev:
Men som bonus får man epilepsi av blinkande bakgrund ;)
Jag lyckas inte reproducera felet varken i min samsung galaxy s2 eller i min nexus 7. Bifoga gärna en skärmdump så jag förstår.
 
Bakgrunden ändrar färg från vit till väldigt ljus gul när jag rör skärmen för att scrolla neråt i ämneslistan. Nästa gång jag rör skärmen blir den vit igen osv osv.
 
Precis som HansR skriver växlar bakgrundsfärgen mellan vit och ljust gul varje gång man nuddar skärmen för att scrolla. Ibland växlar färgen även när man släpper skärmen med fingret. Blir ett mycket störande fenomen när man läser. Skärmdump ger nog inget eftersom den bara har en färg i taget. Plus att jag inte vet hur man gör en sån (Galaxy S) :surprised:
 
Nyfniken skrev:
Hos mig är det #37
Hos mig var hans inlägg#34...
 
Tycker tyvärr appen rasat i funktionalitet sedan det här krånglet startade. Efter uppdatering till senaste versionen är den i stort sett oanvändbar för mig. Jag får hela tiden av- och ominstallera den för att ens få igång den. Surfar i appen - telefonen ringer - efteråt går det inte starta appen. Blir bara svart men inget händer. Allt funkade fint innan den där serveruppdateringen som startade det hela.
 
Hos mig funkar det klockrent (Samsung S3)
 
Funkar för mig med. Jag lyckas inte heller få fram flerfärgproblemet. Är flerfärgsproblemet det samma om du skiftar till Dark Mode via Mer > Inställningar?
 
Per Eskilsson skrev:
Funkar för mig med. Jag lyckas inte heller få fram flerfärgproblemet. Är flerfärgsproblemet det samma om du skiftar till Dark Mode via Mer > Inställningar?
Nej, med Darkmode blir det inget fladder. Dock fortfarande problemet med att varje gång jag gått direkt från appen till telefon, inkommande mail eller liknande så går det sedan inte att starta appen och jag avinstallera och ominstallera. Sjukt jobbigt = ger snart upp appen. Var inga problem innan senaste uppdateringen av appen.
 
Hummingbird skrev:
Hos mig var hans inlägg#34...
På webben har jag också #34.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.