Rätt svar 2 alltså 21grader.

vill vinna detta förråd till mina små pojkar och deras borstar, krattor och mini skruvdragare och lilla snickarbänken då de inte får vara inne i sin pappas förråd där det finns lite farligare saker, vill slippa se dem stå och längta utanför nu kanske de kan få en chans till ett eget .. Detta skulle passa perfekt..Vilken lycka!
 
Taklutningen är 21 grader.

Igår gick vi över till sommartid och som vanligt försov jag mig, oförmögen att minnas om klockan skulle ställas fram eller tillbaka en timme. Hos mig står grillen ute året runt och nu behöver jag verkligen ett förråd att förvara den i på vintern om jag skall ha någon chans att klara växlingarna mellan sommar- och vintertid i fortsättningen.
 
Taklutningen är 21°

Efter en lång vinter där alla utesaker har tvingats dela plats i garaget har vi nu insett det vi inte ville.
Vi måste separera på gräsklipparen och cyklarna :(
Det har skurit sig totalt och de står nu i vars en ände och surar.
Med ett Jonna förråd hade vi kunnat få både glada cyklar och en överlycklig gräsklippare.
 
Svar: 2 21 grader.

Hyr hus där förråd helt saknas. Är inte så sugen på att bekosta förråd, då vi alltså inte äger huset. Men, behovet av ett förråd är lika stort som trädgårdsintresset! Idag får alla trädgårdsredskap förvaras i det som ska vara en vacker och välkomnande farstu. Hjälp!
 
Svar 2.

Har redan i min fantasi inrett Jonna, mitt alldeles eget krypin. Hyllor o krokar med allehanda korgar o burkar på.
Så öppen dörr o jag sitter i min solstol o njuter av vårsolen med en kaffekopp i handen.
Jag behöver inte vara duktig i trädgården utan min trädgård är Jonna.
 
Rätt svar: 2
jag skulle behöva ett förråd för snart ska containern som gräsklipparn o alla spadar mm. står i bort. Och då skulle det va skönt att slippa ha allt det stå ute!
 
Alternativ 2 är rätt svar på frågan!

En hemlös, söt, liten kattunge stod en morgon och trampade med tassarna på fönsterrutan och jamade högt och ville komma in, men det var en omöjlighet då alla i familjen är hyperallergiska! Någon hade slängt av den på den närliggande parkeringen på ett enkelt men grymt sätt!

Kattungen har fått bo i vår lekstuga, som egentligen var vårt trädgårdsförråd, sen vi slutat leka och krattor, hackor, spadar,skyfflar, krukor, fat, jord, näring, fröer, spaljéer,band m.m. har istället fått ligga på marken under en presenning.
Vi vill ogärna behöva avliva katten, som funnit en fristad hos oss och är så snäll och gullig och tar mus på mus, men vi behöver ett nytt trädgårdsförråd!
 
Redigerat:
Rätt svar är alternativ 2.

Ett förråd för trädgårdsprylar hade varit perfekt till min fru, det förrådet skulle hon få ha för sig själv, då jag fyllt garaget med mina saker! Tyvärr har jag råkat kasta lite av hennes trädgårdssaker när jag rensade i förrådet och hon är inte glad för det. Ett förråd till henne hade varit den perfekta lösningen.

Tyvärr vinner jag nog inte då jag inte kan rimma...
 
Svar: 2!
Vi behöver ett förråd! Har ingenstans att ha varken vinterdäck eller trådgårdsredskap. Det här verkar vara ett trevligt litet förråd att ha saker i. Sen kanske jag kan isolera det och ha som datorspelsrum :)
 
Rätt svar är X - nej jag skojar bara... Rätt svar är 2: 21 grader
Tänk er ett litet vedskjul byggt av gul korrogerad plast och som lutar runt 21 grader mot lodlinjen. Det ska jag ta bort när jag får det här fina förrådet istället.
 
ullet
Rätt svar är nummer 2, taket har 21 graders lutning.

Cyklarna står ute, grillen rostar på altanen, trädgårdsmöblerna göms under all snö.
Nu när det snart blir tö, kan ni se till att jag mina saker sköter, Jonna med bravur alla dessa behov möter.
 
Svar: 2 - 21gr

Jag Johan tager dig Jonna till min äkta redskapsbod och lovar att vara dig trogen tills döden skiljer oss åt.
 
Ja just nu står gräsklipparen ute under en pressening. INgen bra lösning. Verktygen står i pansummet. Heller ingen bra lösning. En liten bod vore perfekt. Då kan man ställa den där man behöver grejorna så man slipper springa runt och leta hela tiden.
 
Rätt svar:2

Verktygen rostar där ute, solstolarna möglar i regnet och favoritkrukan blev i kylan spräckt....
ett Jonna-förråd till våra grejor hade varit perfekt!
 
Rätt svar 21 grader.
Vår vind är oisolerad med smal trappa, att bära upp saker där är bökigt,
i garaget är det fullt ändå, verktyg virke och allmänt stökigt.
Vi har trädgårdsredskap och vintersparkar i ett öppet uteförråd, trist!
där grannens katter och igelkottar finner en hemvist!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.