Lutningen är 21 grader

Jag vill gärna vinna förrådet för att var sak ska ha sin plats, och så är det långt ifrån idag i det trånga garaget där jag någon gång i framtiden vill få plats med bilen.
 
A
Våra verktyg och redskap blir sjuka där det ligger i surgaraget idag. Om vi bara fick hem Jonna som kunde vårda dem skulle krattor, spadar och grillen leva länge och friska. Hjälp oss ta hand om våra redskap!

/Fredrik
 
Svar: 2

Behöver faktiskt inte den. Det blir en gåva till någon om jag vinner.
 
Rätt svar är nr 2 och lutning är 21 grader.

Orsaken till att jag vill vinna förrådet är att jag har inget jag kan ställa redskap och saker in i, så nu står spade gräsklippare, cykel och alla möjliga ute redskap och saker som jag vill fortsätta att ta vara på i farstukvisten, som jag snart inte kommer igenom.
Snön ligger fortfarande och jag måste ha något sådant i sommar, men nu har jag tappat jobbet, så det finnas inga pengar över.
 
Vi behöver ett redskapsförråd eftersom vi har ett nybyggt hus utan garage eller förråd ännu och vi skall börja ta tag i leråkern utanför som skall bli trädgård nu när snön försvinner. Skulle passa perfekt att förvara alla trädgårdsredskap vi skall köpa och dessutom är det snyggt och kan placeras så vi får lite insynsskydd också.
 
Svar: 2 dvs 21 grader
Idag har vi ett fult plåttak i garage-nerkörseln där vi har trädgårdsredskap mm. Snö och regn blåser in från sidorna, så ett förråd som är skyddar vore toppen!
 
21 grader

har länge haft ett behov av ert litet förråd i trädgården och detta hade verkligen varit perfekt, just nu agerar altanen förråd och gör att det känns stökigt när man väl ska vara där ute på sommaren!
 
Svar är 21 grader.

Min motivering är att jag kan inte göra ett sådant själv till frugan pågrund av min synskada och får därför alltid anlita
folk som kan och tar betalt därefter...
Kan säga att synskärpan är på vä 0,02 och hö 0,04.Och detta är inget skitsnack.

Och frugan behöver verkligen ett nytt förråd istället för det cyckel förråd som är
gjort i en stål konstruktion med korrigerad plåt och saknar en vägg...
 
2. 21 grader Motivering: har fått en skottkärra till stugan och en jordfräs av våra vänner i inflyttningspresent (hade inte önskat dem) men de kommer till nytta men vi har inget föråd på tomten för stugan från 1920 som vi renoverat i 3 år hade ett föråd men vi gjorde om det till ett badrum och toalett eftersom vi ansåg det behovet vara viktigare därför vore ett litet smidigt föråd vara praktiskt för att skydda det lilla vi behöver från regn snö och tjuvar
 
Rätt svar är 21grader.

ÅÅh detta skulle vara helt perfekt! Vårt nuvarande förråd är byggt på lastpallar och virket är ruttet och dörren håller på ramla loss.
Vi har pratat om att bygga ett nytt i sommar, men ekonomin sätter stopp då huset även behöver målas osv osv osv.
Så det skulle vara underbart att få överraska sambon med detta :D
 
Mina farföräldrar har precis flyttat från villa till lägenhet och vi är i startgroparna med att bygga vårt första hus. Tomten är dock för liten för att rymma ett garage varför vi skulle behöva ett litet förråd till gamla samt nya trädgårdsredskap.
 
Rätt svar är 2, 21 grader.

Vi, som alla andra som svarat verkar det som, är i behov av ett redskapsförråd. I dag står allt nere i källaren som vi dessutom ska börja renovera nu.

Men pga allt annat som måste göras på huset (som har högre prioritet både ekonomiskt och tidmässigt) har vi varken råd eller tid att bygga ett själv just nu. Ett sådant förråd är precis vad vi skulle behöva.
 
Redigerat:
21 graders lutning.

Vi behöver ett förråd till redskapen som vi nu har i lusthuset så kärringen, förlåt älsklingen, kan få duka fint i lusthuset åtminstone en gång varje år :)
 
21grader
Kalasbod! Skulle vara perfekt som verktygsbod på vår kuperade tomt. Kommer att rädda många ömma knän när det ska kånkas ner och upp. Förvaring av verktygen på rätt ställe, sparad tid ger mer fritid att njuta av insatserna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.