Hultafors fräslyft. ;)

fräslyft.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Endast 479 kr på Jula.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Ska jag köpa fräslyft så vill jag inte behöva manövrera den med en kofot:rolleyes:
 
Knappast något fynd direkt. Den är en tia billigare på Clas Ohlson
 
mattiasp skrev:
Ja, man brukar ju säga att bra verktyg gör halva jobbet. Om man lägger till 93 spänn, så kan man ligga på sofflocket till det är klart. Var hittar jag det där erbjudandet?
Laitis - lokal biltillbehörskedja.
 
_paul_ skrev:
L-Boxx 102 med sortimentslådor 37 pund
[länk]
Billigt. Jag lyckades komma över 2 st l-boxx med sortimentlådir för 144 kr st på toolstop för ett oar veckor sedan. Trodde knappt det var sant när de faktiskt levererades, när jag fått lådorna och sett att allt var som det skjlle så tänktr jag ta hem ett tiotal till men då hade de tagit bort artikeln :(
 
Hittade Stanley plåtsaxar i Ullared. Köpte ingen denna gången men jag tror de skulle ha typ 80-90 spänn eller något sådant. På Jula vill de ha 199kr st.
 
trattalask
Inget verktyg direkt. Men COOPs outlet på Stora Bernstorp hade Assa code handle 7810 för 599kr. Billigast enligt prisjakt är 1281kr.
 
Puh det skulle jag vilka komma åt! Synd att man inte bor i närheten... Behöver 2 st inom kort
 
Remne skrev:
[länk]

Det måste vara ett bra pris på den.....
Denna kod ger 100:- extra rabatt: ZETG1465LPON7834
 
ullberg
TeroM skrev:
Bauhaus ESSVE låda för 299:-

[bild]
Detta pris är fortfarande giltigt (var på långfredagen iaf), riktigt bra pris tycker jag. Fyllde på med 2 x utomhus och 1 x inomhus (samma pris på den, dock tror jag orginalpriset är lägre på den så dealen är inte riktigt lika bra). Fanns ganska många tillängliga på Barkarby där jag var, dock var det många som tog med sig en på vägen ut, jag såg nog 5-6 stycken som stod i kassan med sådana under tiden jag själv stod där.

/U
 
ullberg
Remne skrev:
[länk]

Det måste vara ett bra pris på den.....
Ja det får nog anses som ett bra pris, själv köpte jag mitt sådana kitt lite billigare när K-rauta hade 50% på valfritt verktyg för stamkunder, men det kändes så billigt att jag kollade mig om flera gånger när jag lämnade butiken; "~kommer någon jaga ikapp mig och ta min mulitmaster ifrån mig???"
 
Coop Bygg säljer Gardena R40 LI för 8995 vilket är en tusenlapp billigare än billigast på prisjakt.
Finns i deras kampanjblad på nätet.

har man Hornbach i närheten så får man 10% på det vilket hamnar på ca 8096 kr vilket får anses vara ett mycket attraktivt pris.
 
ullberg skrev:
Detta pris är fortfarande giltigt (var på långfredagen iaf), riktigt bra pris tycker jag. Fyllde på med 2 x utomhus och 1 x inomhus (samma pris på den, dock tror jag orginalpriset är lägre på den så dealen är inte riktigt lika bra). Fanns ganska många tillängliga på Barkarby där jag var, dock var det många som tog med sig en på vägen ut, jag såg nog 5-6 stycken som stod i kassan med sådana under tiden jag själv stod där.

/U
Detta pris gäller även på bauhaus.se, hittade dock bara utomhuslådan som jag nyss beställde.

/C
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.