Rätt svar: Alternativ 2
Då våren snart är här skulle det vara bra att förvara sina trädgårdsredskap så de blir enkelt att komma åt de, att behöva gå in i källaren på huset varje gång man ska ha något blir jobbigt i längden. Nu i sommar ska vi dränera grunden så kommer vi ha extra mycket trädgårdsarbete framför oss i höst och hela nästa år med att återställa tomten.
 
Svar:2

Nu när vi en trädgård med tillhörande hus, som tyvärr saknar verktygsbod så måste vi ha en. Hur ska vi annars hindra barnen från att sköta om trädgården om inte redskapen är inlåsta. Vi kan ju inte tillåta barnarbete...
 
Rätt svar 2
Det skulle vara spännade att vinna ett förråd från er och kunna ställa upp på gården för att jämnföra fördelen gentemot att bygga ett eget liknande.
Kanske kan man tom efter det rekomendera er för suktande grannar?
 
Rätt svar är 21 grader. Jag behöver nytt förråd då naturen har valt att riva mitt gamla :( stackars stackars redskap som får bo i ett trasigt hem..
 
Svar 2.
Hade tänkt att försöka bygga ett själv, men det skulle ju vara mycket smidigare med en byggsats.
Blir förmodligen snyggare också :) Tummen finns men ibland sitter den mitt i handen......
 
Taklutning är 21 grader
Har en sommarstuga i Småland...varje höst får jag ställa in utemöblerna i vårt fina vardagsrum.... skulle vara underbart att ha ett förrådsutrymme att ställa in möblerna i och dessutom få ordning på alla trädgårdsredskap som finns i ett alldeles för litet utrymme.....underbara dröm bli sann mvh Seneda
 
Hej, med ett förråd skulle grannar slippa se soptunnor och cyklar drälla runt!
mångsidigheten i förrådets utförande gör den lätt att inreda, vilket gör att barncyklar kan ersättas av tonårsmopeder och kanske på sikt en åkgräsklippare...
namnet på förrådet är väl valt, även om taklutningrn på 21 gr inte riktigt motsvarar min ålder. :)
jonna
 
Svar: Alt. 2

Skulle underlätta att kunna ha trädgårdens ting samlade istället för som nu på diverse olika ställen inomhus och dynlådan. Har sällan sett en så arg fru som när det hade läckt motorsågsolja på dynorna.
 
Svaret är: 2.

En bod för förvaring av gräsklippare och trädgårdsredskap skulle göra underverk för mitt garage.
 
Varför? ja hjälp... för att göra en lång historia kort. Byggherren placerade vårt hus fel så vi måste korta av Carporten 1 meter och har typ ingen plats kvar längre. Behöver därav nånstans att kunna stoppa grillen för vårens kommande grillpartaj. :rolleyes:
 
Svaret är 21 graders lutning Skulle verkligen behöva ett litet förråd till trädgården där vi har våran stuga. Det vi har har nämligen totalt rasat ihop och att fixa det är nog omöjligt.
 
Rätt svar 2
Om ni bara visste vad jag har liggande på min tomt hade ni redan gett mig ett skjul för länge sen.
 
Rätt svar:2 (21 grader)
Tänk om man en komplett byggsats på ett förråd kunde få,
då skulle jag och barnen snickra på.
Barnen och pappa skulle vara stolpa som en tupp,
när vi ett välbehövligt förråd fått upp.
Nu behöver vi inte bilen förstöra,
när vi i trädgården något ska göra.
 
Rätt svar: 2

På vintern förvarar jag min sportbil i mitt garage tillsammans med kanintillbehör, fågelfrön mm. som min sambo släpat in. Detta har resulterat i att ett gäng möss byggt upp ett matförråd i chassiet på bilen samt några musbon i trösklar och interiör. Låt oss säga att min bil betyder mycket för mig så jag skulle bli glad om jag vann ett nytt förråd till allt som inte hör hemma i mitt garage, mao hö, foder, klippare, sambon mm. ;)

Med vänlig hälsning, Mattias
 
21 grader är rätt svar, alt 2.

Verktygen och trädgårdsredskapen har inkvarterat ett tag i tvättstugan, med tvätten och städprylarna. Men denna mindre lyckade lösning måste få ett slut och de behöver se sig om efter ett annat boende. Det vore super om de hade någon som Jonna som kunde ta hand om dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.